شناسهٔ خبر: 53852828 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

رویارویی شاگردان کلوپ و امری اینبار در اسپانیا + فیلم

مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری یک دیدار پیگیری می‌شود.

صاحب‌خبر -

در چارچوب دور برگشت دیدار‌های مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا امشب یک دیدار برگزار می‌شود که تیم‌های فوتبال ویارئال و لیورپول امشب از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه با قضاوت دنی ماکلی هلندی در ورزشگاه (Estadio de la Ceramica) به مصاف یکدیگر می‌روند.

 

تیم فوتبال ویارئال در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در گروه F قرار داشت و با کسب ۱۰ امتیاز از ۶ بازی به عنوان تیم دوم به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرد.

ویارئال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یوونتوس رفت و در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت موفق شد با نتیجه ۴ بر یک این تیم ایتالیایی را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کنند و حریف بایرن مونیخ شود.

ویارئال - یوونتوس

انتهای خبر

زیردریایی‌های زرد اسپانیا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف شاگردان ناگلزمن رفتند و توانستند در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت با نتیجه ۲ بر یک بایرن مونیخ را شکست دهند و به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کنند و حریف لک لک های آنفیلد شوند.

ویارئال - یوونتوس

تیم فوتبال لیورپول هم در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در گروه B قرار داشت و با کسب ۱۸ امتیاز از ۶ بازی به عنوان تیم نخست به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرد.

شاگردان کلوپ در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیم اینتر میلان رفتند و در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت موفق شدند، با نتیجه ۲ بر یک این تیم ایتالیایی را شکست دهند و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کنند و حریف بنفیکا شدند.

ویارئال - یوونتوس

شاگردان کلوپ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بنفیکا رفتند و در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت موفق شدند با نتیجه ۶ بر ۴ این تیم پرتغالی را شکست دهند و به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کنند تا حریف شاگردان امری شوند.

ویارئال - یوونتوس

دیدار رفت تیم‌های ویارئال و لیورپول در ورزشگاه آنفیلد برگزار شد و شاگردان کلوپ موفق شدند با نتیجه ۲ بر یک شاگردان امری را شکست دهند.

لیورپولی‌ها در ۵ بازی آخر خود موفق به کسب ۵ پیروزی شده اند، اما ویارئالی‌ها در ۵ بازی آخر خود موفق به کسب ۲ برد، ۲ شکست و یک تساوی شده است.

آرنو خرونفلد دانجوما با به ثمر رساندن ۶ گل و یک پاس گل در ۱۱ مسابقه بهترین بازیکن ویارئال در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا محسوب می‌شود.

در آنسوی میدان محمد صلاح موفق به ثمر رساندن ۸ گل و یک پاس گل در ۱۱ بازی شده و بهترین بازیکن لیورپول در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به حساب می‌آید.

این ۲ تیم تاکنون ۳ بار به مصاف یکدیگر رفته اند که سهم لیورپول ۲ برد و سهم ویارئال یک برد بوده است.

در این فیلم به خلاصه بازی رفت این ۲ تیم نگاهی می‌کنیم.

نظر شما