شناسهٔ خبر: 53847623 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تسهیل مدیریت ثبت قراداد‌ها با یک محصول ایران‌ساخت

قابلیت ثبت درخواست با امکان انتخاب نوع و روش انتخاب پیمانکار از قابلیت هایی است که با سامانه ثبت قرارداد‌ها شفاف می‌شود،

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، عضو هیئت مدیره این شرکت دانش بنیان گفت: ثبت استعلام بها و کالا با توجه به نوع درخواست و اطلاعات قیمتی تامین کننده کالا قابلیت‌های دیگری است که با این سامانه ایران‌ساخت ممکن شده است.
آقای آرش زارعی افزود: امکان انتخاب نوع مناقصه، ثبت اطلاعات پایه مناقصه در صورتی که روش انتخاب پیمانکار مناقصه‌ای باشد و اضافه کردن بسته‌های کاری در مناقصه از جمله مزایای سامانه مدیریت ثبت قرارداد‌هاست.
وی اضافه کرد: از دیگر قابلیت‌های این سامانه می‌توان به ثبت اطلاعات دستگاه مناقصه گذار، امکان اضافه کردن موارد  ارزیابی مناقصه گران همراه با وزن دهی و اضافه کردن مستندات مربوط، قابلیت ثبت نتایج ارزیابی مناقصه گران با توجه به آیتم‌های ارزیابی تعریف شده و ثبت مشخصات برنده مناقصه اشاره کرد.
امکان ثبت استعلام بها و کالا با توجه به نوع درخواست و اطلاعات قیمتی تامین کننده کالا، درج ضمانتنامه‌های مربوط به قرارداد‌ها با توجه به نوع قرارداد، بررسی وضعیت قرارداد، ثبت اطلاعات پایه قرارداد با توجه به وضعیت، نوع، تامین کننده و سفارشات درخواستی ازدیگر مزایای سامانه مدیریت ثبت قراردادهاست.
با این سامانه درج اطلاعات قرارداد مانند اطلاعات اولیه مربوط به قرارداد، انتخاب کارفرما، مشاور، پیمانکار، قابلیت ثبت تحویل شدنی‌های قرارداد با امکان اضافه کردن تحویل شدنی‌ها بر اساس فعالیت ، ثبت درخواست تحویل موقت یا دائم با امکان بارگزاری مستندات مربوط ازجمله صورتجلسه تحویل موقت یا دائم، گواهی کنترل و رفع نواقص قبل از تحویل موقت یا دائم نیز ممکن شده است.
قابلیت ثبت ارزیابی عملکرد مربوط به قرارداد و امکان بررسی عملیاتی با در نظر گرفتن شاخص‌ها و اهداف عملیاتی تعریف شدنی همراه با ثبت مشکلات و چالش‌های مربوط، ثبت اطلاعات مربوط به پایان قرارداد همراه با بارگزاری مستندات، قابلیت رتبه بندی پیمانکاران و تامین کنندگان با توجه به شاخص‌های ارزیابی ، امکان ثبت تغییرات در قرارداد‌ها شامل اصلاحیه، الحاقیه و متمم با توجه به درخواست کننده ایجاد تغییر در قرارداد که با توجه به نوع درخواست تغییر، متغیر‌های مربوط به آن نوع تغییر به فرم‌های ثبت اطلاعات اضافه خواهد شد نیز با استفاده از سامانه مدیریت قرارداد‌ها ممکن است.
سامانه ثبت قرارداد‌ها قابلیت ثبت نتیجه درخواست، ثبت صورت وضعیت‌های ارسالی پیمانکار، امکان ثبت اطلاعات اشخاص حقوقی و اطلاعات و سوابق مربوط به کارکنان و سوابق کاری شرکت، درج اطلاعات مربوط به تامین کالا و خدمات مربوط به طرح ها و بسته‌های کاری مربوطه را نیز فراهم می‌کند.
این عضو هیئت مدیره شرکت هوژان اندیشه گستر با بیان اینکه ۱۰ فرصت شغلی به صورت مستقیم ایجاد کرده اند، توضیح داد: حمایت از شرکت‌های دانش بنیان می‌تواند بسیاری از مشکلات کشور را حل کند .

نظر شما