شناسهٔ خبر: 53829187 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

محدودیت‌های ترافیکی روز عید سعید فطر در کرمان 

زهرا سیستانی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان کرمان محدودیت‌های ترافیکی نماز عید سعید فطر در شهر کرمان را اعلام کرد. 

صاحب‌خبر -

سرهنگ اسماعیل خوشوقت ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مؤمن و خداجو در ماه مبارک رمضان گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم نماز عید فطر محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی در مسیرهای برگزاری مراسم را اعمال خواهد کرد.
وی افزود: براین اساس از ساعت یک بامداد روز عید سعید فطر توقف هرنوع وسیله نقلیه، در مسیر های منتهی به مصلی بزرگ کرمان ممنوع و در صورت توقف نسبت به انتقال خودروها به پارکینگ اقدام خواهد شد.
رئیس پلیس راهور استان کرمان اظهار داشت: همچنین از ساعت 4 صبح روز عید فطر، تردد از مسیرهای منتهی به میدان  عاشورا ممنوع و سایر محدودیت ها به شرح ذیل هستند.
1. از تقاطع شهید عباس پور - مفتح به سمت جنوب.
2. از سه راه ورزش - بلوار جانبازان به سمت شرق.
3. از سه راهی بلوار جانبازان - مصلی به سمت غرب.
4. از سه راه تامین اجتماعی - کارگر به سمت شمال و غرب.
5. از میدان بسیج به سمت شمال.
6. از سه راه ارتش به سمت شرق.
 وی گفت: با هماهنگی مدیر کل آموزش و پرورش نمازگزاران می توانند ،خودروهای خود را در مدارس اطراف مصلی پارک و برای موتورسیکلت نمازگزاران نیز ، روبروی حسینه ثارالله تا تقاطع پاسداران در نظر گرفته شده است.
 سرهنگ خوشوقت بیان کرد با هماهنگی سازمان اتوبوسرانی شهر کرمان، سرویس ایاب و ذهاب در تمامی ایستگاه های اتوبوس شهر کرمانآاماده سرویس دهی به نمازگزاران تا خیابان مصلی خواهد بود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان کرمان در پایان با اشاره به کمبود ظرفیت پارکینگ‌ها و رفاه حال نمازگزاران از شهروندان خواست تا حد امکان از ناوگان حمل و نقل عمومی برای شرکت در نماز عید فطر استفاده کنند.

انتهای پیام

نظر شما