شناسهٔ خبر: 53821729 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اعلام محدودیت‌های ترافیکی عید سعید فطر در «بیرجند»

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان‌جنوبی گفت: به منظور تسهیل در عبور و مرور و جلوگیری از مشکلات ترافیکی، ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی در روز عید سعید فطر در شهر بیرجند اعمال خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ «علیرضا عباسی» رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان‌جنوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به منظور تسهیل در عبور و مرور و جلوگیری از مشکلات ترافیکی، ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی در روز عید سعید فطر در شهر بیرجند اعمال خواهد شد.

وی بیان داشت: از ساعت یک بامداد روز عید سعید فطر پارک کلیه وسایل نقلیه در جلوی مصلی، سرتاسر بلوار نماز(هر دو لاین) و بلوار صنعت و معدن(تقاطع شهید شهاب تا تقاطع دانشگاه صنعتی و بالعکس) ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان‌جنوبی ادامه داد: از ساعت ۵ صبح تردد و توقف وسایل نقلیه در بلوار نماز و بلوار صنعت و معدن(تقاطع شهید شهاب تا تقاطع دانشگاه صنعتی و بالعکس) ممنوع خواهد بود.

عباسی رضایی تبیین کرد: توصیه می‌شود نمازگزارانی که از جنوب شهر قصد عزیمت به مصلی را دارند از بلوار پیامبر اعظم(ص) و پارکینگ‌های حاشیه این بلوار استفاده کنند.

وی ادامه داد: نمازگزارانی که از شمال شهر قصد عزیمت به مصلی را دارند از بلوار شهدای عبادی، تقاطع عباس‌آباد، میدان ابن حسام، بلوار صنعت و معدن و از پارکینگ‌های تعبیه شده در ضلع غربی بلوار صنعت و معدن مقابل مصلی‌المهدی (عج) و پارک جنگلی استفاده نمایند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان‌جنوبی اضافه کرد: همچنین نمازگزارانی که از معصومیه و سایت اداری قصد عزیمت به مصلی را دارند می‌توانند از پارکینگ تعبیه شده در ضلع جنوبی و شمالی تالار کیان استفاده نمایند.

عباسی گفت: رانندگان از پارک وسایل نقلیه به صورت نامنظم که برای پارک و توقف سایر وسایل نقلیه مشکل ایجاد کند جدا خودداری نمایند و شهروندان همکاری لازم با خادمین خود در پلیس راهور برای تسهیل در عبور و مرور و چینش خودروها در پارکینگ‌ها داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پس از نماز عید فطر دو لاین عبوری بلوار صنعت و معدن به‌طرف میدان ابن حسام یکطرفه خواهد شد.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ب

نظر شما