شناسهٔ خبر: 53791084 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

عمر دولت‌های همراه با رژیم صهیونیستی کوتاه‌تر از این رژیم خواهد بود

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: امارات و بحرین می‌خواهند مسأله فلسطین به فراموشی سپرده شود اما دولت‌هایی که بخواهند با رژیم صهیونیستی همراهی کنند عمرشان از عمر صهیونیست‌ها کوتاه‌تر خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ محمدرضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به پیام راهپیمایی یوم‌الله روز قدس اظهار داشت: الحمدلله مردم بعد از دو سال که مشکل کرونا بود و نمی‌توانستند حضور میدانی داشته باشند امسال با حضور گسترده خود نشان دادند که تا آخر پای مسأله فلسطین ایستاده‌اند.

بیشتر بخوانید:

سردار قاآنی: نابودی رژیم صهیونیستی طولی نخواهد کشید

هکرها به شبکه رادیویی رژیم صهیونیستی حمله کردند

وی با بیان اینکه مسأله فلسطین مسأله همزاد انقلاب اسلامی است گفت: مقام معظم رهبری پیش‌بینی فرمودند که در مدت کوتاهی که خیلی دیر نیست رژیم صهیونیستی محو خواهد شد و امید داریم با رهبری مقام معظم رهبری با پیشتازی و پیشگامی ملت ایران اسلامی و دیگر مسلمانان جهان ان‌شاءالله هر چه سریع‌تر شاهد محو این رژیم کودکش باشیم.

وی درباره بازی امارات و بحرین در پازل رژیم صهیونیستی گفت: امارات و بحرین می‌خواهند مسأله فلسطین به فراموشی سپرده شود اما این حرف حرف مردم امارات و بحرین نیست چرا که مردم بحرین پای انقلاب و ملت فلسطین ایستاده‌اند و خون می‌دهند و مردم ساکن عربستان ادامه می‌دهند و کسانی که بخواهند با صهیونیست‌ها همراهی کنند عمرشان از عمر صهیونیست‌ها کوتاه‌تر خواهد بود.

منبع: فارس

برچسب‌ها:

نظر شما