شناسهٔ خبر: 53787746 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

در مسیر قدس

مرزداران دهلرانی آزادی قدس شریف را فریاد زدند

ایلام - ایرنا - مردم مرزدار دهلران در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با ندای استکبارستیزی آزادی قدس شریف را فریاد زدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم مرزدار دهلران در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به خیابان آمدند و با ندای استکبار ستیزی آزادی قدس را فریاد زند.

مردمان دیار محرم و فتح المبین با ندای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل روز قدس را گرامی داشتند و با مشت های گره کرده فریاد زدند که قدس باید آزاد گردد.

روزه داران دهلرانی از درب مسجد جامع این شهر تا چهار راه پلیس راهپیمایی کردند و با حضور قاطع ، منسجم و گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس با مشت های گره کرده و اراده های پولادین با آرمان های امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین در مقابل استکبار جهانی نشان دادند.

مردم ولایت مدار و شهیدپرور این شهرستان مرزی و مسئولان دهلرانی  بار دیگر به فرمان مقام معظم رهبری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین لبیک گفتند و با حضور خود با آرمان های امام راحل و انقلاب بیعت دوباره و در دفاع از مظلومان غزه و فلسطین سنگ تمام گذاشتند.

کوچک و بزرگ آمدند و فریاد زدند «اسرائیل غاصب باید نابود شود» و ما برای همیشه پشتیبان مردم مظلوم فلسطین هستیم.

امام جمعه دهلران در جمع راهپیمایان دهلرانی در چهار راه پلیس گفت: فلسطین از موضوع های مهم جهان اسلام است و همه کشورهای اسلامی در قبال فلسطین و ظلم هایی که به مردم فلسطین شده است مسئولیت دارند و هرساله انزجار خود را از استکبار و رژیم اشغالگر قدس اعلام می کنند.

حجت الاسلام سید محسن موسوی به دور اندیشی امام راحل (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس اشاره و تاکید کرد: هدف از این نامگذاری این است که این مسئله مهم جهان اسلام به دست فراموشی سپرده نشود و ملت های مسلمان انزجار خود را از جنایات صهیونیست ها و استکبار جهانی اعلام کنند و پیام استکبار ستیزی خود را به جهان مخابره کنند.

در پایان قطعنامه سراسری راهپیمایی روز قدس قرائت و با تکبیر خروشان مردم مورد تایید قرار گرفت.

نظر شما