شناسهٔ خبر: 53786397 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مردم دیار آفتاب در راهپیمایی روز قدس حماسه‌آفرینی کردند

راهپیمایی روز قدس با حضور گسترده و بی‌نظیر مردم در جای جای استان مرکزی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ در شهرستان‌های مختلف استان مرکزی با حضور گسترده مردم برگزار شد.

مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار اراک در آخرین جمعه‌ ماه مبارک رمضان  همزمان با سراسر کشور با حضور در راهپیمایی روز قدس و با آتش زدن پرچم اسراییل و آمریکا، صحنه‌هایی به یاد ماندنی دیگری را خلق کردند.

راهپیمایی روز قدس در شهرهای مختلف استان مرکزی از جمله اراک، تفرش، آشتیان، فراهان، کمیجان، خنداب، ساوه، زرندیه، دلیجان، محلات، کمیجان و خنداب با حضور مردم و مسوولان برگزار شد.

در اراک مردم از ساعت ۱۱ صبح از مسیر میدان شهداء، پل خیبر، خیایان محسنی، خیابان شیخ فضل الله نوری، میدان سرداران به سمت مصلی بیت‌المقدس حرکت کردند.

در این راهپیمایی که حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران جوانان، دانش آموزان پرشور بود، شرکت کنندگان در راهپیمایی با ندای لبیک یا حسین، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا اقداماتات رژیم غاصب را محکوم کردند.

 روز قدس، روز عزت و وحدت جهان اسلام است 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی نیز در حاشیه در این راهپیمایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز مردم همیشه بیدار استان مرکزی بار دیگر پشتیبانی غیرتمندانه‌ خود از ملت مظلوم فلسطین و قدس شریف را ثابت کردند.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی با بیان اینکه روز قدس، روز عزت و وحدت جهان اسلام است، افزود: در روز قدس به ابتکار معمار کبیر انقلاب همه ملت‌های مسلمان جهان بر سر غاصبان فلسطین و استکبار و رژیم صهیونیستی فریاد انزجار و نفرت سر می‌دهند.

وی تاکید کرد: روز جهانی قدس بیانگر نفرت جامعه جهانی از جنایت‌ها و نسل‌کشی‌ استکبار جهانی و اسرائیل غاصب است که راهپیمایی امسال به دلیل ۲ سال وقفه کرونایی با حضور گسترده‌ و منسجم مردم برگزار شد.

 

 اجازه تعبیر خواب آشفته دشمنان را نمی‌دهیم

استاندار مرکزی نیز با بیان اینکه ملت بزرگ ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین ثابت قدم است، گفت: تا زمانی که شر اسرائیل از بلاد اسلامی محو نشود، مردم ایران از فلسطین حمایت خواهند کرد.

فرزاد مخلص‌الائمه افزود: روز قدس، نماد آزادی‌خواهی و ظلم‌ستیزی در مقابل نمادهای کفر و استکبار است و هر سال با شکوه‌تر از سال قبل برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: امت اسلامی هوشیارتر از همیشه، در مقابل طرح‌های خائنانه دشمن  ایستادگی می‌کنند و اجازه تعبیر خواب آشفته دشمنان را نمی‌دهند.

فریاد خشم دلیجانی‌ها بر سر مستکبرین

مردم زمان‌شناس شهر دلیجان نیز امروز با حضور پرشورتر در راهپیمایی روز جهانی قدس  بار دیگر اعلام کردند هرگز از آرمان‌های امام (ره) در دفاع از مظلومان فلسطین دست بر نخواهند داشت.

مردم روزه‌دار و همیشه در صحنه دلیجان با حضور باشکوه و انقلابی خود در راهپیمایی آمادگی خود را در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و آرمان بلند آزادی قدس شریف را به تصویر کشیده و نفرت خود را از رژیم جعلی، کودک‌کش و اشغالگر صهیونیست فریاد کشیدند.

حضور پرشور جوانان و نوجوانان در راپیمایی 

مردم مؤمن و ولایی شهر محلات نیز همزمان با سراسر کشور با حضور در راهپیمایی روز قدس فریاد انقلابی مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند.

اقشار مختلف مردم شهر محلات با حضور در راهپیمایی روز قدس حماسه‌ای دیگر خلق کردند و با فریادهای «الله و اکبر، خامنه‌ای رهبر» به حمایت از مردم مظلوم فلسطین برخواستند.

در این مراسم  پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی به آتش کشیده شد  و راهپیمایان با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» به سمت میعادگاه های نماز جمعه راهپیمایی کردند.

در میان شرکت ‌کنندگان در راهپیمایی شور و شوق بسیاری میان در بین نوجوانان و جوانان دیده می‌شود و حضورشان چشمگیر است.

جوانان و نوجوانان نسل جدید با داشتن سربند و پلاکاردهای ضداستکباری شعار علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی سر می‌دهند.

حضور همیشگی مردم خمین در راهپیمایی

راهپیمایی روز جهانی قدس  با شکوهی خاص در شهرستان خمین برگزار شد.

مردم شهر امام راحل بار دیگر با حضور شکوهمند خود در راهپیمای روز جهانی قدس ثابت کردند که همیشه پای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

مردم بیدار خمین با حضورشان جواب دندان شکنی به تمام دشمنان داخلی و خارجی داده با صدای رسا مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند.

انتهای پیام/ 

نظر شما