شناسهٔ خبر: 53786443 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

خطیب جمعه تهران: کارگران عمود خیمه تولید و معلمان عمود خیمه ...

اقتصاد ایران: حجت الاسلام حاج علی اکبری گفت: اگر شکوفایی اقتصاد ما در پرتو تولید است عمود خیمه تولید کارگران هستند و امیدواریم مسئولین و قوای سه گانه و مخصوصا دولت و عموم جامعه ما قدرشناس این قشر عزیز باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه امروز (نهم اردیبهشت‌ماه1401) تهران در دانشگاه تهران، اظهار داشت: فردا روز ملی خلیج فارس نامگذاری شده است و این نام فراموش شدنی نیست و بخشی از هویت ماست و تحریف شدنی هم نیست و خانه ایرانیان است.

وی با بیان اینکه نمی‌توانیم در این ایام از کارگران عزیز سخن نگوییم و آنان را تکریم نکنیم،‌گفت: اگر شکوفایی اقتصاد ما در پرتو تولید است عمود خیمه تولید کارگران هستند و امیدواریم مسئولین و قوای سه گانه و مخصوصا دولت و عموم جامعه ما قدرشناس این قشر عزیز باشند و نسبت به رفع مشکلات و تامین نیازهای اساسی آنان اهتمام داشته باشند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه نام شهید مطهری و نام معلم به هم گره خورده است،‌ گفت: باید امروز از شهید مطهری به عنوان مربی جهاد تبیین نام ببریم چون ایشان الگوی عملی جهاد تبیین است که رهبر انقلاب بر آن تاکید دارند و شهید مطهری شهید جهاد تبیین است.

حاج علی اکبری افزود:‌ به نظر می‌رسد اگر نگاه به قشر بزرگ و تمدن‌ساز معلم را اصلاح کنیم و این نگاه ارتقا یابد، مواردی مثل معیشت و رتبه بندی معلمان خود بخود حل می‌شود و معطل نگه داشتن این مسائل نشان دهنده نگاه ناشایست و نادرست به این قشر است.

وی تاکید کرد: معلمان عمود و عماد خیمه تربیت در کشورند و باید وزارت آموزش و پرورش راهبردی ترین وزازتخانه جمهوری اسلامی تلقی شود و باید در ارزیابی ها متفاوت به‌ آن نگاه کرد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه در برابر تعهد انقلاب بصیرت ایمانی و غیرت دینی مردم تهران و سراسر میهن اسلام به خاطر حماسه حضورشان در روز جهانی قدس احترام می‌کنیم،‌گفت: رهبر انقلاب و امام (ره) از فلسطین تعبیر به مظلوم مقتدر کردند و فلسطین مظلوم است چون 72سال است این قبله مسلمین و محل معراج پیامبر در چنگال دژخیمان بی هویت قرار گرفته است.

ادامه دارد . . .

 

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما