شناسهٔ خبر: 53756303 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

7 گل تماشایی بازی رئال مادرید و منچسترسیتی

منچستر سیتی در دیداری مهیج و تماشایی در حالی که می‌توانست یک فاجعه برای رئال مادرید رقم بزند، با تیجه 4 بر 3 به برتری رسید تا رئال در بازی برگشت در برنابئو شانس زیادی برای صعود داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ منچستر سیتی سه شنبه شب در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان رئال مادرید بود.

شاگردان پپ گواردیولا خیلی زود و طی 10 دقیقه اول بازی 2 گل به رئال مادرید زدند.

در حالی که موقعیت‌های منچستری پشت هم خراب می‌شد کریم بنزما، ستاره مسلمان و فرانسوی رئال در دقیقه 33 برای رئال گلزنی کرد. این گل شماره 13 کریم بنزما در لیگ قهرمانان بود تا به روبرت لواندوفسکی برسد. همچنین تعداد گل های کریم برای رئال در فصل جاری و در همه رقابت ها به 40 رسید. پیش از این دی استفانو، پوشکاش، هوگو سانچس(2 بار) و رونالدو(8 بار) در یک فصل برای رئال 40 گل یا بیشتر به ثمر رسانده اند.

نیمه دوم برای سیتی توفانی شروع شد و این تیم خیلی زود می توانست گل سوم را هم بزند ولی ریاض محرز بازهم فرصت سوزی کرد و توپ را به تیر کوبید اما فیل فودن در دقیقه 53 جبران مافات کرد و با یک ضربه سر گل سوم را به ثمر رساند.

در حالی که  هواداران سیتی و بسیاری از فوتبال دوستان تصور می کردند سیتی به گل های بعدی خواهد رسید، رئال در دقیقه 55 شاهد یکی از بهترین گل های فصل اروپا توسط وینیسیوس بود.

سیتی تیم مسلط میدان بود و در دقیقه 73 توانست گل چهارم را توسط برناردو بزند و یک دقیقه بعد بازهم توسط محرز می توانست به گل برسد ولی ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

رئال گل پنجم را نخورد و در بازی ماند تا کریم بنزما در دقیقه 82 یک بار دیگر گلزنی کند. او ضربه پنالتی را با خونسردی به طاق دروازه چسباند تا حساب کار 4-3 شود.

کریم شنبه شب در بازی برابر اوساسونا دو پنالتی خود را از دست داده بود ولی این بار در حساس ترین بازی ممکن پنالتی اش را گل کرد و با 14 گل اقای گلی خود را در لیگ قهرمانان نیز قطعی کرده است.

با این شکست، رئال در بازی برگشت همچنان امید زیادی برای صعود دارد.

دیگر دیدار این مرحله را امشب لیورپول انگلیس و ویارئال اسپانیا برگزار خواهند کرد.

منبع: ایران پرس

برچسب‌ها:

نظر شما