شناسهٔ خبر: 53686983 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

برنده و بازنده!/ جنگ قرمزهای آنفیلد و تافی‌ها

در مهمترین دیدارهای فوتبال اروپا امروز لیورپول و اورتون به مصاف یکدیگر می‌روند.

صاحب‌خبر -

 به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، هفته سی و چهارم لیگ برتر جزیره یکشنبه ساعت ۲۰ به وقت ایران با چهار بازی پیگیری می‌شود.که در آخرین بازی یکشنبه،دو تیم شهر لیورپول بین قرمز پوشان لیورپول و آبی پوشان اورتون در استادیوم آنفیلد برگزار می‌شود. 

این بازی از چند جهت برای  هر دو تیم و بخصوص هواداران در سراسر جهان مهم است. 

اولین نکته که شاید مهمترین آن باشد.دربی بودن این بازیست، که بدون  موقعیت جدولی همیشه مهم بوده و خواهد بود. نکته دوم تفاوت دو تیم در جدول رده بندی  است.که لیورپول برای قهرمانی و عقب نماندن از سیتی به برد نیاز دارد.و اورتون برای سقوط نکردن به گرفتن امتیاز ازین بازی خیلی نیاز دارد.و یک مساوی هم در پایان فصل خیلی بکار آبی پوشان می آید. 

از نکات مهم دیگر می‌توان به کری و دشمنی بین هواداران و تقابل سرمربیان دو تیم اشاره کرد. اورتون فصل را با رافا بنیتز شروع کرد که زمانی همین لیورپول را قهرمان لیگ قهرمانان اروپا کرد.و بعد از ۲۲ بازی فرانک لمپارد را بعنوان سرمربی جانشین بنیتز کرد.و امیدوارند تا با سرمربی جوان خود در لیگ برتر بمانند. 

دیدار رفت دو تیم که به میزبانی تافی ها(لقب اورتون)در گودیسون پارک بندر لیورپول برگزار شد.با نتیجه ۴بر۱ بسود لیورپول به پایان رسید.

در مصاحبه قبل بازی کلوپ با سوالی درباره سقوط اورتون گفت: البته که دلتنگ شان میشوم.بازی با یونایتد بازی با اورتون را متفاوت کرد.چون یک هفته قبل از دربی، تمام صحبت ها مربوط به اورتون است.

وی در مورد اهمیت دربی گفت: یادم نمی‌آید دربی غیرمهمی برابر اورتون برگزار کرده باشیم. همه‌شان مهم بوده‌اند.
لمپارد نیز در سخنانی گفت: از کسب تساوی و گرفتن یک امتیاز مقابل لیورپول بسیار خوشحال خواهد شد.

امروز عصر در بندر لیورپول همه منتظر شروع بازی و لذت بردن از بازی هستند.شاید علاوه بر این دو تیم،چند تیم دیگر خواهان پیروزی و شکست یا توقف هر دو تیمند.

شاید تنها تیمی که از توقف لیورپول، حتی بیشتر از اورتون خوشحال باشد.منچستر سیتی و چند تیمی که از شکست اورتون خوشحال می شوند.تیمهای فانوس به دست باشند.
پس منتظر می مانیم که هواداران کدام تیم و منطقه  شهر بندری لیورپول شاد و کدام غمگین می‌شوند.

محسن بهره دار 

برچسب‌ها:

نظر شما