شناسهٔ خبر: 53747916 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سرپرست شرکت گاز فارس عنوان کرد:

حمایت از صنایع زمینه‌ساز مهاجرت‌ معکوس است

زینب شهریاری

سرپرست شرکت گاز استان فارس با اشاره به اهمیت ممانعت از مهاجرت روستائیان به شهرها، خاطرنشان کرد که توجه و حمایت از صنایع می تواند زمینه‌ساز ایجاد مهاجرت‌های معکوس باشد.

صاحب‌خبر -

چهارشنبه ۷ اردیبهشت در دیدار با نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی به عزم جدی شرکت گاز فارس برای محرومیت زدایی اشاره کرد و افزود: نقش صنایع در زمینه اشتغالزایی تاثیرگذار و ارزنده است و باید پیش نیازهای لازم برای رشد و بهره وری آنها را فراهم کرد.

او با بیان این که در پرتو ایجاد رفاه و اشتغال می توان از آسیب های اجتماعی پیشگیری کرد، گفت: توجه و حمایت از صنایع می تواند زمینه‌ساز ایجاد مهاجرت‌های معکوس باشد و این امر به معنای افزایش تولید و باروری اقتصادی و اجتماعی است.

در ادامه این نشست، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی نیز خواستار افزایش سطح ارائه خدمات در روستاها شد و افزود: توقع صنعتی شدن، رونق تولید و ایجاد ارزش افزوده با ارائه خدمات در روستاها محقق خواهد شد. در این راستا باید شوراها و معتمدین بخشداری‌ها تلاش بیشتری داشته باشند تا معارضین پروژه های عمرانی به حداقل برسند.

ابراهیم عزیزی اظهار کرد: از شرکت گاز استان انتظار می‌رود همه روستاهای هدف را تا پایان هفته دولت سال ۱۴۰۲ تحت پوشش شبکه گازرسانی قرار دهد.

همچنین در این نشست سرپرست و معاونین شرکت گاز با مطرح کردن برخی از موانع و مشکلات خواستار هم افزایی برای چالش‌زدایی در عرصه ارائه خدمات گازرسانی شده و پیرامون موارد مطرح شده قول همکاری و پیگیری دادند.

همچنین جمعی از اهالی و نمایندگان مردم در دهیاری ها و بخشداری های شهرستان های شیراز از بخش‌های ارژن، قره چمن، سیاخ دارنگون، قره چمن، کوهمره سرخی و روستاهای بخش مرکزی به بیان مسائل و مشکلات خود پرداخته و مسئولان شرکت گاز استان فارس پاسخگوی مطالبات آنها بودند.

انتهای پیام

نظر شما