شناسهٔ خبر: 53738519 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نیمه اول سال جاری ۳ بیمارستان در فردیس راه‌اندازی می‌شود

استاندار البرز گفت: در نیمسال اول امسال ۳ بیمارستان با ۷۰۰ تختخواب در البرز راه اندازی می شود. همچنین ساختمان اصلی بیمارستان فردیس باید ۳۱ اردیبهشت ماه تکمیل شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در حاشیه بازدید از بیمارستان فردیس، با اشاره به پیگیری و بررسی وضعیت بیمارستان در نشستی با حضور پیمانکار و مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی البرز، اظهار کرد: در این نشست مسائل بیمارستان مطرح و مقرر شد جلسات به صورت منظم برگزار شود و مسائل مربوط به تامین اعتبار و موضوعات فنی بیمارستان در نشست‌های متعدد مورد بحث و بررسی قرار گیرد و بتوانیم برای این مشکلات چاره جویی کنیم. 

وی افزود: تلاش می‌کنیم سه مجموعه بیمارستانی که حدود ۷۰۰ تخت را شامل می‌شود را در نیمسال ۱۴۰۱ برای فردیس راه اندازی کنیم و در اختیار مردم این شهرستان قرار دهیم. سرانه تخت بیمارستانی در استان البرز و به تبع آن در فردیس کم است و حدود ۲ هزار تخت بیمارستانی در استان نیاز داریم و امیدواریم بتوانیم ۳ بیمارستان از جمله بیمارستان فردیس را در زنجیره خدمات دهی به مردم استان قرار دهیم.‌

استاندار البرز با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی بیمارستان فردیس از نظر فعالیتی و ابنیه ای ۸۵ درصد است، گفت: وقتی کار به مرحله آخر می‌رسد به لحاظ تجهیزات، امکانات و موضوعات فنی بیمارستان وقت گیر و هزینه بر است و منابع بیشتری به خود اختصاص می‌دهد که در هر دو موضوع پیگیری می‌شود. 

وی افزود: پیمانکار را مکلف کردیم که تا ۳۱ اردیبهشت ماه ساختمان اصلی بیمارستان را به اتمام برساند؛ اگرچه کار بسیار سختی است و نیاز به تلاش شبانه روزی دارد اما تلاش می‌کنیم که این اتفاق بیافتد. 

استاندار البرز گفت: ۳۱ اردیبهشت ماه به منزله بهره برداری از بیمارستان فردیس نیست و باید ساختمان های دیگری در محوطه بیمارستان ساخته شود که آن هم نیاز به زمان دارد و تلاش می‌کنیم با سه شیفته کردن کار در زمان کمتری پروژه به نتیجه برسد. 

گفتنی است؛ استاندار البرز در طی حضورش در شهرستان فردیس و پیش از بازدید از بیمارستان، در نشست شورای اداری و تکریم و معارفه فرماندار جدید این شهرستان شرکت کرد.  

همچنین استاندار البرز با حضور در مجموعه ای صنعتی در شهرک صنعتی سیمین دشت ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر، با اهدای گل از زحمات کارگران قدردانی کرد.

انتهای پیام/ج

نظر شما