شناسهٔ خبر: 53683983 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

دیگر نمی‌دانیم از دست داوری‌ها چکار کنیم؟

خدابنده‌لو: تمرکزم روی ذوب آهن است و به پیشنهادها فکر نمی‌کنم/ حیف شد بازگشت حدادی‌فر در این مقطع انجام نشد

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن در مورد وضعیت این تیم در تعطیلات لیگ برتر صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

محمد خدابنده‌لو در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط این روزهای ذوب آهن در فاصله تعطیلات لیگ برتر اظهار داشت: شرایط خیلی خوبی در تیم حاکم است و بعد از استراحت چند روزه که کادرفنی به تیم ما داد، مدتی است تمرینات را شروع کردیم و یک دیدار دوستانه خوب با صنعت نفت داشتیم و حالا هم اردوی تهران شروع شده و برای این اردو هم قطعاً کادرفنی برنامه‌ریزی خوبی داشته و قرار است چند بازی تدارکاتی خوب هم در تهران داشته باشیم و با آمادگی کامل مسابقات را از سر بگیریم.

وی در مورد اینکه وقفه ایجاد شده به سود ذوب آهن است یا به زیان این تیم، گفت: فکر می‌کنم برای ما خوب بود چرا که آخرین بازی خودمان قبل از این تعطیلی مقابل نفت مسجدسلیمان بود که آن را واگذار کردیم و این وقفه باعث شد کمی فاصله بیافتد و بتوانیم روی نقاط ضعف و قوتمان کار کنیم و شاید در آن شرایط بازی‌ها ادامه پیدا می‌کرد تاثیر منفی شکست مقابل نفت روی بازی بعدی ما هم دیده می‌شد و سخت بود از آن شرایط خارج شویم ولی حالا فرصت خوبی برای ریکاوری داشتیم.

هافبک ذوب آهن ادامه داد: آقای تارتار مربی سختگیری است و از فاصله بین مسابقات همیشه بهترین استفاده را می‌کند و فشرده‌ترین جلسات تمرینی و اردوها و دیدارهای تدارکاتی را برگزار می‌کند و پیش فصل هم اگر یادتان باشد بیشترین تعداد بازی‌های تدارکاتی را تیم ما داشت و برای همین فکر می‌کنم این وقفه ایجاد شده به بهترین شکل مورد استفاده ذوب آهن قرار گرفت.

خدابنده‌لو در مورد شکست مقابل نفت مسجد سلیمان پس از 4 بازی نتایج خوب این تیم گفت: به هر حال همه بازی‌‌ها مطابق میل ما پیش نمی‌رود و مقابل نفت هم اگر بازی را دیده باشید حق تیم ما باخت نبود و اگر نگوییم باید می‌بردیم حداقل یک تساوی در این بازی عادلانه بود. حالا بگذریم که اصلاً گل آنها آفساید بود و این فصل امتیازات زیادی بابت اشتباهات داوری و کمک داوران دادیم و واقعاً از این همه اشتباه نمی‌دانیم چکار کنیم و پیش چه کسی شکایتمان را ببریم.

وی در مورد بازگشت قاسم حدادی‌فر که فعلاً منتفی شد هم توضیح داد: حضور آقای حدادی‌فر در این مقطع خیلی می‌توانست به ما کمک کند. هم از لحاظ روحی و روانی و هم از لحاظ فنی یک وزنه برای تیم محسوب می‌شد ولی نمی‌دانم به هر دلیلی صلاح دانستند تا پایان فصل اضافه نشوند. در کل مهم این بود که اختلافی میان ایشان و آقای تارتار وجود ندارد و کدورتی هم اگر بود برطرف شد.

هافبک ذوب آهن در مورد اینکه صحبت از پیشنهادهایی برای او در فاصله شش هفته مانده به پایان فصل شنیده می‌شود، گفت: من خودم در جریان نیستم و اگر پیشنهادی رسیده باشد به مدیر برنامه‌هایم داده شده است. عجیب نیست که پیشنهاد داشته باشم و هر بازیکنی با نزدیک شدن به پایان فصل ممکن است برایش پیشنهاد بیاید ولی من عادت دارم تا وقتی فصل تمام نشده به فصل بعد فکر نکنم و الان هم همه فکر و ذکرم شش بازی باقی مانده ذوب آهن است تا بتوانیم بهترین نتایج ممکن را کسب کنیم و به فصل بعد فکر نمی‌کنم.

نظر شما