شناسهٔ خبر: 53680248 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آزادسازی 4 هکتار زمین در شهر رویدر با دستور استاندار

۴ هکتار از زمینهای رویدر که توسط بخش خصوصی به بهانه ایجاد فضای سبز و کشت کُنار و کَهور به اسارت گرفته شده بود آزاد شد.

صاحب‌خبر -

استاندار هرمزگان در راستای سفرهای خود به بخش های استان این بار به بخش رویدر سفر کرد تا مشکلات بخش های مرکزی و رویدر شهرستان خمیر را بررسی و برای حل آنها تدابیری اتخاذ کند.

فارغ از این که این اقدام مثبت استاندار علاوه بر این که دلهای مردم و مسئولان را به هم نزدیک کرده و مشکلات مردم مناطق مختلف را کاهش می دهد، نکته جالب در حاشیه ی این سفر توجهم را به خود جلب کرد.

مهدی دوستی در حالی وارد رویدر شد که نه در ورودی شهر، سطح شهر، محل کلنگ زنی و مکان جلسه بنرهای رنگی خوش آمدگی نصب شده بود و نه کودکی را اجیر و اسیر کرده بودند که زبان پاکش به تملق و مدیحه سرایی باز کند که خود هیچ از آنچه بر زبان می راند، نداند و نه تیغی بر گلوی حیوانی کشیده شد تا زمین بر پای جناب استاندار رنگین خون گردد و نه مردم و مدیران شهرستانی و سطح بخش برای خیر مقدم به صف شده بودند.

به جناب استاندار آفرین باید گفت که با رفع تشریفات زائد، هزینه های گزافی را حذف کردند که می شود با آن مرهم های زیادی را بر زخمهای پر شمار این منطقه و مردم محرومش گذاشت.

امید که این گونه حرکات تداوم یابد...

تشکری دیگر که باید از ایشان کرد این است که ایشان در ابتکاری نو و چند روز قبل از سفر، صحبت های مردم رویدر در سامانه سامد را متواضعانه گوش داده و خواسته‌ها و شکایات مردم را با تمام وجود شنیدند و برای بررسی آن هیاتی را به سرزمین نخل و قلم اعزام کردند و نتیجه آن آزادسازی ۴ هکتار از زمینهای این شهر بود که توسط بخش خصوصی به بهانه ایجاد فضای سبز و کشت کُنار و کَهور در شهر سرسبز رویدر به اسارت گرفته شده بود که با حکم مستقیم استاندار شجاع هرمزگان و در قالب مصوبات سفر آزاد سازی شد و به محدوده شهری برگشت.

این موضوع از مطالبات مردم شهر رویدر از سال ۹۸ بوده و طی این سالها بارها و به طرق مختلف توسط نمایندگان مردم و فعالان اجتماعی و رسانه‌ای پیگیری شده بود ولی تاکنون نتیجه‌ای در بر نداشت.

با این تصمیم استاندار موجی از شادی و شعف در مردم و رسانه های مجازی بوجود آمد و از این اقدام استاندار تشکر و قدردانی کردند.

یادمان باشد آنچه از انسان به یادگار می ماند خدمت صادقانه و بی ریاست نه رنگ و لعاب و تجمل دنیا...

نظر شما