شناسهٔ خبر: 53640005 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اعلام جزییات برگزاری مجازی برنامه کلاس های جمع بندی طرح ارتقاء کنکور در استان فارس

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: برای اولین بار کلاس‌های جمع بندی دروس عمومی و اختصاصی کنکور از سوی اساتید برجسته گروه‌های آموزشی استان فارس برگزار می‌کند.

صاحب‌خبر -

فرشید قاسمی با اشاره به طرح ارتقاء و کیفیت بخشی به کنکور گفت: هدف از برگزاری این طرح اجرای عدالت آموزشی ، زمینه سازی برای افزایش قبولی دانش آموزان استان فارس در دانشگاه های برتر ، بهره گیری از استعداد های دانش آموزان مناطق کم برخوردار و زمینه سازی برای نیروی انسانی ماهر و متخصص است.

او گفت: به منظور ترویج توسعه عدالت آموزشی و بهره مندی دانش آموزان از ظرفیت بی بدیل گروه های آموزشی استان با همکاری اداره تکنولوژی گروه های آموزشی و بررسی محتوا و آموزش متوسطه برای اولین بار کلاس های جمع بندی دروس عمومی و احتصاصی کنکور را اساتید برجسته گروه های آموزشی استان فارس که آشنایی کامل با اهداف و محتوای آموزشی کتاب های درسی دارند برگزار می شود.

قاسمی گفت: ضروری است تمامی ادارات با هماهنگی مجموعه آموزش و مدیران مدارس نسبت به اطلاع رسانی دقیق و به موقع به دانش آموزان ذی نفع، اقدام لازم را انجام دهند تا دانش آموزان در کلاس های جمع بندی طرح ارتقای کنکور شرکت و نهایت استفاده را از این ظرفیت داشته باشند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: برای بهبود شاخص ها ی علمی دانش آموزان استان از هیچ کمکی دریغ نمی شود و این طرح ها مختص گروه خاصی نیست و به سراسر استان تسری داده می شود تا همه دانش آموزان از این طرح ها برخوردار شوند.

او گفت: برنامه زمان بندی برگزاری کلاس های جمع بندی طرح ارتقای کنکور و راهنمای ورودی به کلاس ها در اختیار اداره ها قرار گرفته است که این طرح از پنجشنبه اول اردیبهشت ماه آغاز می شود.

 

نظر شما