شناسهٔ خبر: 53633139 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سروری در مراسم افطاری نیروهای خدمات شهری؛

میزبانی از پاکبانان زحمت‌کش برای مدیریت شهری برکت است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با حضور در مراسم افطاری هزار پاکبان در منطقه ۵ گفت: اقدامات و برنامه‌های این چنین، برکتی برای مدیریت شهری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، پرویز سروری، به دعوت احسان شریفی شهردار منطقه ۵ در افطاری هزار نفری پاکبانان و نیروهای خدمات شهری حضور یافت.

نایب رئیس شورای شهر تهران با ابراز خوشحالی از چنین ضیافتی گفت: بسیار خوشحال کننده است که این امکان از سوی شهرداری منطقه ۵ فراهم شده تا توفیق افطار در کنار پاکبانان را داشته باشیم. من فکر می‌کنم که این دوستان پاکبان ما هستند که بر ما منت گذاشتند و اجازه دادند ما در جمع آن‌ها باشیم.

وی ادامه داد: اقدامات و برنامه‌های این چنین، برکتی است برای مدیریت شهری و هر مقدار که توسعه یابد در فرهنگ هم زیستی ما و درک موقعیت و زحمات این عزیزان تأثیرگذار خواهد بود.

سپس توکلی زاده معاون اجتماعی شهرداری تهران نیز ضمن تشکر از میزبانی شهرداری منطقه ۵ اذعان کرد: ضیافت افطاری از سنت‌های حسنه در این ماه مبارک است و بسیار خوشحال کننده است که شهرداری منطقه با میزبانی افطاری برای پاکبانان خدوم این منطقه، قدم مثبتی در حفظ این سنت حسنه برداشته است.

شریفی شهردار منطقه ۵ نیز با بیان اینکه این شب از شب‌های بسیار خوب منطقه ۵ بود، اظهار کرد: مردم ما شبانه روز با زحمات پاکبانان مواجه هستند. افرادی که از نیمه‌های شب تا سحر تلاش می‌کنند تا صبح هنگام شهری پاکیزه تحویل شهروندان دهند. آنها صادقانه می‌کوشند تا آرامش کالبدی شهر را حفظ کنند.

وی افزود: پاکبانان عموماً انسان‌های شریف، اهل تلاش، کم ادعا، پاکدست و امانت دار هستند. بسیاری از مردم به آن‌ها اعتماد دارند. در همین محلات منطقه ۵ پاکبانانی داریم که کلید منزل برخی شهروندان برای آبیاری باغچه یا سرکشی به منزل در هنگام سفر، در اختیار آن‌هاست.

شهردار منطقه ۵ با بیان اینکه باید قدر این نیروهای خدوم و زحمت کش را دانست، اظهار کرد: هم مجموعه شهرداری تهران در قبال این عزیزان وظایفی بر عهده دارد که باید به انجام آنها متعهد باشد و هم شهروندان باید با پاکیزه نگه داشتن شهر، کمک حال آن‌ها باشند.

نظر شما