شناسهٔ خبر: 53622072 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

دلجویی وزیر آموزش و پرورش از دانش آموز آستارایی

وزیر آموزش و پرورش در سفر به استان گیلان با دانش آموز آستارایی و خانواده این دانش آموز دیدار و از آنان دلجویی کرد.

صاحب‌خبر -

   به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، یوسف نوری بعد ظهر امروز ، طی سفری سرزده، با دانش آموز آستارایی دیدار و از او دلجویی کرد. وی با حضور در مدرسه این دانش آموز و دیدار با خانواده او، از دانش‌آموزی که از سوی معلم، تنبیه بدنی شده بود، دلجویی و معلمان، دانش‌آموزان و اولیا را به استفاده از مناسب ترین شیوه های تعلیم و تربیت در دوره پسا کرونا توصیه کرد.
وزیر آموزش و پرورش همچنین از معلمان خواست تا با سعه صدر بیشتر با دانش آموزان مدارا کنند و خاطر نشان کرد: بیش از ۲ سال حضور در محیط قرنطینه ای و به دور از مدرسه، اکنون که دانش آموز به مدرسه وارد می شود، تمایلات رفتاری سرکوب شده او در اینجا به صورت شدید بروز پیدا می کند و این امری طبیعی است.

نوری در ادامه گفت: باید ما و عوامل مدارس، این ملاحظات و موارد را درک کنیم و هم خانواده ها و اولیا با فرزندان خود بیشتر مدارا کنند تا این آهنگ زیستی در زیست بوم جدید به حالت اول خود بازگردد.

وزیر آموزش و پرورش در حضور مسئولان،  مدیران و در جمع دانش آموزان مدرسه سنایی روستای سیبلی آستارا حضور یافت و با اهدای یک کیف به دانش آموز تنبیه بدنی شده، از او دلجویی کرد. روز گذشته دانش آموزی در مدرسه سنایی روستای سیبلی آستارا از سوی معلم تنبیه بدنی شده و فیلم آن در فضای مجازی منتشر شده بود.

 

شایان ذکر است سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان از روز گذشته، در همایش مدیران کل، مدیران و رؤسای ادارات مناطق و نواحی آموزش‌وپرورش استان‌ها که در شهرستان تبریز استان آذربایجان شرقی برگزار می گردد، حضور دارند و به همین دلیل در سفر سرزده وزیر آموزش و پرورش به استان گیلان بنا بر تاکید وزیر محترم مبنی بر حضور در همایش تبریز، حضور نداشتند.

 

 

 

 

 

نظر شما