شناسهٔ خبر: 5359096 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور؛

ترافیک نیمه سنگین در آزاد راه تهران - کرج / محدودیت تردد در هراز، فیروزکوه و چالوس

در محور هراز از ساعت ۶الی ۲۴ جمعه ۲۶ اردیبهشت ماه تردد کامیون و تریلر ممنوع خواهد بود و همچنین از ساعت ۱۴ روز جمعه ۲۶ اردیبهشت در محور کرج - چالوس از کرج به سمت مرزن‌آباد یکطرفه خواهد بود و از مرزن‌آباد به سمت کرج نیز از ساعت ۱۷و۳۰ دقیقه یکطرفه خواهد بود.

صاحب‌خبر -

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور و محدودیت ترافیکی پایان هفته را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمدحسین حمیدی، رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهار داشت: براساس آخرین تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری سامانه‌های هوشمند ترافیکی شمار برخط و گشت‌های شعب راهداری در سراسر کشور در حال حاظر در آزادراه تهران - کرج بار ترافیکی نیمه سنگین حاکم است و سایر محورهای مواصلاتی کشور در ترافیک عادی و روان برخوردار است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور تصریح کرد: در حال حاضر کلیه محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و پایدار برخوردار هستند.

به گفته حمیدی در حال حاضر محور قم به گرمسار به دلیل انجام عملیات راه‌سازی، شمشک به دیزین به دلیل احتمال سقوط بهمن و کرمان به نهبندان به دلیل طغیان رودخانه کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته اظهار داشت: در محور هراز از ساعت ۶الی ۲۴ جمعه ۲۶ اردیبهشت ماه تردد کامیون و تریلر ممنوع خواهد بود و همچنین از ساعت ۱۴ روز جمعه ۲۶ اردیبهشت در محور کرج - چالوس از کرج به سمت مرزن‌آباد یکطرفه خواهد بود و از مرزن‌آباد به سمت کرج نیز از ساعت ۱۷و۳۰ دقیقه یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ حمیدی ادامه داد: همچنین در محور فیروزکوه نیز از ساعت ۶الی ۲۴ روز جمعه ۲۶ اردیبهشت ماه تردد انواع تریلر و کامیونت به استثنای مواد سوختی و فاسد شدنی ممنوع خواهد بود.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا خاطرنشان کرد: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به صورت شبانه روزی و با شماره تلفن‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ پاسخگوی آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان خواهد بود.

نظر شما