شناسهٔ خبر: 53588900 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ:

ترافیک سنگین در تهران/پلیس مشغول روان‌سازی معابر است

تهران - ایرنا - رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ترافیک نیمه سنگین تا سنگین در بیشتر معابر پایتخت خبر داد و گفت: عوامل پلیس راهور در همه تقاطع‌ها، معابر و میادین شهر تهران به منظور روان‌سازی و کنترل ترافیک حضور دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ «مجید رنجبر» اظهارداشت: اکنون در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید زین الدین از شهید شمیران نو همچنین مسیر شرق به غرب بزرگراه بابایی از نیروی زمینی و مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت دارای بار ترافیکی است.

وی گفت: بزرگراه شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح، آزادی در مسیر غرب به شرق از استاد معین و مسیر جنوب به شمال نواب از خیابان چراغی تا پل امام خمینی (ره) دارای بار ترافیکی سنگینی است.

رنجبر ادامه داد: بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از نگهبان، صدر در مسیر شرق به غرب از کامرانیه، جنوب به شمال یادگار امام (ره) از جلال، در مسیر غرب به شرق آزادراه از آزادگان و جاده مخصوص در مسیر غرب به شرق از مینا بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از باکری، شهید حکیم در مسیر غرب به شرق از باکری، بزرگراه هاشمی رفسنجانی در مسیر غرب به شرق از ستاری دارای بار ترافیکی است.

نظر شما