شناسهٔ خبر: 53587761 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ:

معابر تهران پر ترافیک گزارش شده است

سرهنگ رنجبر گفت: تیم ها و عوامل پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی معابر ، میادین ، تقاطع ها و مقابل مدارس استقرار دارند و اقدامات ترافیکی خود را جهت تردد ایمنی و روان سازی ترافیک انجام می دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ مجید رنجبر رییس مرکز فرماندهی  و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ ضمن بیان وضعیت ترافیکی معابر شهر تهران در روز دوشنبه ۲۹فروردین ۱۴۰۱ گفت: با رصدی که همکاران بنده در  مرکز فرماندهی  و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت ترافیکی معابر پایتخت انجام دادند ، ترددها در سطح معابر در حال شکل گیری  و افزایش است و خوشبختانه مشکل و مورد خاصی وجود ندارد و بار ترافیکی روان و آرامی در اکثر محورها  را در این روز شاهد بودیم .

وی اضافه کرد : بار ترافیکی زین الدین تا صدف ، شرق به غرب بابایی از  هنگام تا صیاد ، جنوب به شمال بزرگراه امام علی  ( ع ) از گلشن دوست تا زین الدین ، بزرگراه چمران تا پارک گفتگو ، جنوب به شمال نواب از قبل از  نهم دی تا داخل تونل ، زین الدین شرق به غرب از صدف تا پاسداران و خیابان آزادی از بعد از استاد معین تا بهبودی  می باشد .

رییس مرکز فرماندهی  و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ  افزود : بار ترافیکی در مسیر غرب به شرق بزرگراه همت از کبیری تامه تا جنت آباد ، غرب به شرق بزرگراه حکیم  از شقایق تا تعاون ، می باشد .

سرهنگ رنجبر بیان داشت : در بزرگراه صدر از محدوده امام علی ( ع ) تا صیاد و دستواره تا دو راهی  مدرس بار ترافیکی سنگینی داریم  .

سرهنگ رنجبر گفت : ترافیک در بزرگراه شیخ فضل الله از جناح تا شوریده ، جناح در مسیر غرب به شرق از شیخ تا گمنام  و غرب به شرق نیایش از  سردار جنگل تا ستاری ، یادگار جنوب به شمال از صالحی تا ایوانک  آزاد راه از پل آزادگان تا پل ستاری  می باشد .

سرهنگ رنجبر در پایان در خصوص انجام مراسم گرامیداشت روز ارتش افزود: با توجه به اطلاع رسانی روز گذشته در خصوص محدودیت های صورت گرفته در محورهای منتهی به حرم حضرت امام خمینی (ره) و انجام مراسم گرامیداشت روز ارتش، شهروندان عزیز از مسیرهای جایگزین استفاده نموده و با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ما را در کاهش تصادفات و نظم بخشی به معابر، یاری نمایند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما