شناسهٔ خبر: 53581574 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

شش چراغ سبز برای پرسپولیسی شدن

با نزدیک شدن به نقل و انتقالات تابستانی، بازار حاشیه داغ و داغ تر می شود و با توجه به ضعف فاحش پرسپولیس در چند پست، حاشیه ها از جذب بازیکنان احتمالی در این تیم بیشتر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در چند روز گذشته، رسانه ها گمانه زنی های بسیاری درمورد گزینه های مد نظر گل‌محمدی برای فصل آینده پرسپولیس داشتند. همانطور که در گزارش روز گذشته نوشتیم، برخلاف آنچه مدیر رسانه ای سرخپوشان تکذیب کرد، امید نورافکن، کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، علیرضا بیرانوند، پیمان بابایی و دانیال اسماعیلی فر در لیست سرمربی پرسپولیس حضور دارند اما رقابت در چند پست برای حضور در پرسپولیس بین چند بازیکن بیشتر شده است.

یکی از پست هایی که این فصل پرسپولیس را به دردسر انداخت، پست دروازه بانی بود. پرسپولیس حتی با جذب احمد گوهری نیز نتوانست این موضوع را حل کند و عملکرد حامد لک و احمد گوهری چنگی به دل نمی زد و این باعث شد چند دروازه بان برای حضور در پرسپولیس چراغ سبز نشان دهند.

بیرانوند اولین گزینه یحیی

یکی از گزینه هایی که پیش از اعلام لیست گل‌محمدی، در مصاحبه های خود برای بازگشت به پرسپولیس چراغ سبز نشان داده بود، علیرضا بیرانوند بود. بیرانوند که روزهای خوبی را در تیم پرتغالی نمی گذراند، علاقه مند است به تیم سابق خود بازگردد.

البته ناگفته نماند اولین گزینه یحیی برای دروازه نیز بیرانوند است و شانس بیشتری برای حضور در این تیم دارد.

پیام نیازمند و دوران افول!

پیام نیازمند که با حضور در سپاهان توانست عملکرد خوبی را از خود نشان دهد و در نهایت به تیم پورتیموننزه بپیوندد.  این دروازه‌بان که ملی پوش هم بود روزهای خوبی را در تیم پرتغالی سپری نکرد و عملکرد درخشانی از خود به جا نگذاشت و همانطور که شب گذشته دیدیم از تیم پورتو ۷ گل دریافت کرد که ظاهرا این موضوع را نشان می دهد که پیام نیازمند دوران افول را تجربه می کند و سعی دارد با چراغ سبز نشان دادن به تیم‌های ایرانی کمی به روزهای اوج خود نزدیک شود.

با توجه به اینکه استقلال دو گلر خود را در اختیار دارد پیام نیازمند برای حضور در پرسپولیس چراغ سبز نشان داده است.  لازم به ذکر است که این بازیکن دومین گزینه یا گل محمدی برای پیوستن به پرسپولیس است. در صورتیکه انتقال علیرضا بیرانوند به پرسپولیس به هر دلیلی منتفی شود مسئولان پرسپولیس به دنبال پیام‌نیازمند خواهند رفت.

علیرضا حقیقی و تمایلی که تکذیب می کند!

یکی از دروازه بان هایی که علاقه‌مند است به پرسپولیس بازگردد علیرضا حقیقی می‌باشد که بارها و بارها با درخشش مقابل تیم های رقیب پرسپولیس این موضوع را نشان داده است.  هرچند این دروازه بان در مصاحبه‌ای که با یکی از رسانه‌ها داشته است به این نکته اشاره ای نکرده است اما برای همگان مشخص است که وی بسیار علاقه دارد که به تیم سابق خود بازگردد. هرچند علیرضا حقیقی جزو گزینه‌های مدنظر گل محمدی نمی‌باشد اما این بازیکن همچنان درصد از تلاش برای اثبات خود به کادر فنی پرسپولیس برنمی‌دارد.

مظاهری و پرسپولیسی درون!

یکی از بازیکنانی که در فصل نقل و انتقالات زمستانی زمزمه‌های پیوستن وی به سرخپوشان به گوش می رسید، رشید مظاهری بود. با توجه به اینکه این بازیکن سابقه کوتاهی برای بازی در استقلال دارد اما شنیده ها حاکی از این است که بسیار علاقه مند است به تیم حریف یعنی پرسپولیس بپیوندد.

البته ناگفته نماند که مسئولان پرسپولیس زمانی علاقه‌مند بودند تا این بازیکن به خدمت این تیم در بیاید اما به دلیل مشکلاتی که وجود داشت مظاهری به سپاهان پیوست‌. در هر صورت رشید مظاهری یکی از گزینه هایی است که از طریق نزدیکان خود برای پیوستن به پرسپولیس چراغ سبز نشان داده است.


مدافعان تیم ملی در لیست یحیی

همانطور که پیش از این نوشتیم باشگاه پرسپولیس بسیار علاقه‌مند است که کنعانی زادگان و خلیل زاده برای فصل آینده در پرسپولیس حضور داشته باشند. این نکته لازم به ذکر است که این دو بازیکن نیست که دوران خوبی را در تیم های خود سپری نمی کنند نیز بسیار علاقه مند به این موضوع هستند تا بار دیگر لباس پرسپولیس را بر تن کنند.

از طرفی شنیده ها حاکی از این است که مرتضی پورعلی گنجی نیز علاقه بسیار زیادی برای حضور در پرسپولیس دارد البته هنوز مشخص نیست که حضور او در پرسپولیس در فصل آینده خواهد بود یا خیر؟

به نظر می‌رسد که کنعانی زادگان و خلیل زاده جزو بازیکنان باشند که در نقل و انتقالات تابستانی به پرسپولیس خواهند پیوست و باید دید در صورت ادامه دار بودن حضور گل محمدی زمان پیوستن مرتضی پورعلی گنجی به پرسپولیس چه زمانی خواهد بود؟

مهسا حسینی

نظر شما