شناسهٔ خبر: 68231699 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

یک کروات نام‌آشنا، مدیر جدید آکادمی تراکتور

ایرنا

همانطور که پیش‌بینی می‌شد نناد نیکولیچ که سابقه همکاری با دراگان اسکوچیچ را در فولاد دارد، به عنوان مدیر جدید آکادمی باشگاه تراکتور تبریز، حکم خود را دریافت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، باشگاه تراکتور برنامه‌های زیادی برای موفقیت در سال‌های آینده دارد که یکی از آنها توجه و نگاه ویژه به آکادمی و کشف استعدادهای بومی است. چند روز قبل خبری منتشر کردیم مبنی بر اینکه نناد نیکولیچ قرار است مدیریت آکادمی تراکتور را بر عهده بگیرد که این اتفاق رخ داد. بر همین اساس نناد نیکولیچ، مربی کروات مدنظر باشگاه تراکتور برای مدیریت آکادمی فوتبال، صبح امروز وارد ایران شد.

او جهت مذاکره با سرپرست مدیرعاملی باشگاه، به تبریز آمده و به زودی قرارداد خود را با تیم تراکتور امضاء خواهد کرد. باشگاه تراکتور در تمجید از نیکولیچ نوشت: «این مربی سابقه درخشانی در عرصه پرورش استعدادها دارد. همچنین نیکولیچ مربیان پایه تراکتور را از نفرات ایرانی انتخاب خواهد کرد.»

یک کروات نام‌آشنا، مدیر جدید آکادمی تراکتور

نیکولیچ در سال ۱۳۸۵ به عنوان سرمربی موقت تیم فولاد فعالیت کرد و همچنین مدتی در تیم جوانان ایران حضور داشت. او در یک مقطع هم دستیار دراگان اسکوچیچ در فولاد بود و در رده پایه جزء مربیان خوب در فوتبال کرواسی محسوب می‌شود.

نظر شما