شناسهٔ خبر: 53570914 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

جذب ۷ هزار حامی ایتام در همدان/ توزیع ۳۵ هزار غذای گرم بین نیازمندان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان همدان از جذب ۷ هزار حامی جدید ایتام در ماه رمضان خبر داد و گفت: تعداد حامیان ایتام همدان به ۴۵ هزار و ۸۰۰ حامی رسیده است.

صاحب‌خبر -

محمدرسول شیخی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه ۷ هزار حامی جدید در ماه رمضان امسال جذب شده است اظهار کرد: حامیان می‌توانند با انتخاب یک یا چند فرزند معنوی و پرداخت ماهیانه کمک‌های خود یاریگر آنها باشند.

وی تعداد فرزندان تحت حمایت طرح محسنین و اکرام ایتام را حدود ۴۳ هزار نفر دانست و گفت: تعداد خیران در سال گذشته ۳۸ هزار و ۸۰۰ حامی بود که امید است تا پایان ماه مبارک رمضان با جذب ۷ هزار حامی جدید این رقم به ۴۵ هزار و ۸۰۰ نفر افزایش‌یابد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان همدان در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: تا نیمه نخست سال جاری ۳۵ هزار و ۸۰۰ وعده‌ غذای گرم در قالب افطاری بین نیازمندان همدان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد بر اساس تکالیف ذاتی خود در زمینه ترویج فرهنگ خیر و احسان و تعامل با خیران و مؤسسات خیریه طرح اطعام مهدوی را باهدف اطعام نیازمندان از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز کرد.

شیخی‌زاده خاطرنشان کرد: توزیع بسته‌های مواد غذایی، غذای گرم و افطاری ساده ویژه خانواده‌های نیازمند تحت حمایت و غیر تحت حمایت از اهداف اجرای اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان بود.

وی عنوان کرد: روز گذشته با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی ۳۵ هزار و ۸۰۰ وعده‌ غذای گرم و بیش از پنج هزار سبد غذایی به ارزش متوسط هر سبد ۴۰۰ هزار تومان و ۱۰ هزار بسته افطاری به ارزش هر بسته ۱۵ هزار تومان بین نیازمندان در ماه مبارک رمضان توزیع‌ شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان همدان ادامه داد: ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تاکنون به‌ منظور تهیه غذای گرم ، تهیه سبد غذایی و افطاری برای خانواده‌های زیر پوشش این نهاد در ماه مبارک رمضان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه تا پایان ماه رمضان ۳۵۰ هزار وعده‌ غذای گرم، بسته غذایی و افطاری ساده بین نیازمندان همدانی توزیع خواهد شد گفت: از همکاری مردم و خیران در طرح اطعام مهدوی کمیته امداد قدردانی می‌کنیم.

شیخی‌زاده در پایان گفت: هموطنان خیر می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۱۷۷۷۷۷۷ و یا کد مهربانی #۰۸۱*۸۸۷۷* کمک‌های خود را برای اطعام نیازمندان همدانی واریز کنند.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

نظر شما