شناسهٔ خبر: 51312099 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

۱۲۰ پزشک و پرستار یزدی حامی ایتام هستند

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: ۱۲۰ پرستار و پزشک یزدی با مشارک در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین ایتام و فرزندان نیازمند غیریتیم تحت پوشش کمیته امداد این استان را حمایت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، محمد شجاعان صبح امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به اهمیت مشارکت اقشار مختلف جامعه برای حمایت از ایتام تحت پوشش کمیته امداد این استان، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۸ هزار حامی نیکوکار در استان یزد حمایت ۵۳۰۰ نفر از ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم را در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین برعهده دارند.

وی افزود: صبر و ایثار پرستاران و پزشکان با یتیم‌ نوازی و مهرورزی آنان در هم آمیخته شده و جلوه زیبایی از انسانیت را به نمایش گذاشته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره استان یزد در ادامه با بیان این‌که قشرهای مختلف جامعه حامی ایتام و نیازمندان هستند، گفت: ۱۲۰ پزشک و پرستار یزدی نیز با مشارکت در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین حامی ایتام و فرزندان نیازمند غیریتیم شدند.

شجاعان تصریح کرد:مردم خیراندیش استان می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و یا ثبت‌نام در سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir یتیم و یا فرزند نیازمند مورد نظر خود را انتخاب کرده و ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان به معیشت آن‌ها کمک کنند.

انتهای پیام/ب/ی

نظر شما