شناسهٔ خبر: 53557571 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

خبرگزاری شبستان میزبان علاقمندان معارف قرآنی در نمایشگاه بیست و نهم

خبرگزاری شبستان در کنار سایر نهادها و موسسات قرآنی با حضور در بیست و نهمین نمایشگاه قرآن تلاش دارند تا به تبیین هرچه بیشتر مفاهیم ناب قرآن و معارف اسلامی در میان آحاد جامعه بپردازد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان، بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به عنوان بزرگترین رویداد دینی کشور با شعار«قرآن؛ کتاب امید و آرامش» پس از وقفه دو ساله به دلیل شیوع ویروس کرونا همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) با سخنرانی محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، برخی از شخصیت های کشوری، نمایندگان مجلس شورای، مسئولان موسسات و نهادهای قرآنی از ساعت ۱۷ در مصلای امام خمینی (ره) آغاز به کار می کند.

 

خبرگزاری شبستان، رسانه تخصصی حوزه دین، فرهنگ و اندیشه امسال نیز در کنار سایر نهادها و موسسات قرآنی با حضور در بیست و نهمین نمایشگاه قرآن تلاش دارند تا علاوه بر انتشار اخبار و مجموعه رویدادهای نمایشگاه بیست و نهم با گفتگو با شخصیت های مختلف در حوزه قرآن و معارف اسلامی به تبیین هرچه بیشتر این مفاهیم نورانی در میان آحاد جامعه بپردازد.

 

غرفه خبرگزاری شبستان واقع در شبستان مصلی، بخش نهادها و موسسات قرآنی مشتاق حضور کارشناسان و فعالان عرصه قرآن و معارف اسلامی و همچنین پذیرای حضور علاقمندان به فعالیت های رسانه ای در حوزه های تخصصی دین و معارف قرآنی است.

 

یادآور می شود: غرفه های بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به مدت دو هفته تا جمعه نهم اردیبهشت از ساعت ۱۷ تا 23 و 30 دقیقه در مصلای امام خمینی (ره) مشتاق حضورعلاقه مندان به کلام وحی و اهل بیت(ع) است.

پایان پیام/49

نظر شما