شناسهٔ خبر: 53557224 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

در طول تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امداد و نجات الهی کاملاً مشهود است

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: درطول تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امداد و نجات الهی کاملاً مشهود است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا از  خراسان جنوبی؛ سید محمدرضا طالبی با بیان این مطلب در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با موضوع هماهنگی مراسم سالروز شکست آمریکا درصحرای طبس خاطرنشان کرد: نصرت، امداد و نجات الهی در طول ۸ سال دفاع مقدس،کودتای نوژه و... نشان دهنده آن است که نظام و انقلاب ما الهی است و بر پایه آموره های دینی بنا شده و خداوند پشتیبان این نظام و انقلاب می باشد.
به گفته وی؛ تسخیر لانه جاسوسی توسط نیروهای انقلاب و گروگانگیری آمریکایی ها در داخل ایران اسلامی نوپا، اقدام بسار بزرگ و تاریخی بود که در ابتدای انقلاب صورت گرفت و حضرت امام خمینی (ره) از آن به عنوان انقلاب دوم نام بردند.
وی با اشاره به این که آمریکایی ها به دنبال آزادسازی گروگان های واقعه ۱۳ آبان بودند و برای این منظور از ظرفیت صحرای طبس استفاده کردند تا از این مسیر به سمت تهران بروند و نسبت به آزاد سازی گروگان هایشان اقدام نمایند، تصریح نمود: این در حالی بود که در آن مقطع در ابتدای انقلاب اسلامی، ارتش ما از هم گسیخته بود و سپاه و بسیج هم هنوز از انسجام کافی برخوردار نبودند.
معاون استاندار اظهار داشت: امداد الهی همانطور که با ریگ های داغ خود، کعبه را از حمله سپاه ابرهه حفظ کرد، نظام اسلامی را نیز با شن ها که مأمور خداوند بودند محافظت نمود و آمریکایی ها به تعبیر خودشان هرگز فکر نمی کردند در چنین جهنمی گرفتار شوند.
طالبی تصریح نمود:اعتقاد داریم به برکت خون پاک و مطهر شهدا، خداوند در ادامه راه نیز هدایتگر نظام مقدس ما خواهد بود،ضمن آنکه با آرزوی توفیقات روزافزون و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) این نظام الهی به دست صاحب اصلی آن خواهد رسید.
وی تأکید کرد: مراسم ۵ اردیبهشت ماه ازساعت ۱۷ الی ۱۹ با سخنرانی آقای دکتر قناعت استاندار معزز و با حضور خانواده معظم شهدا در محل مسجد شکر و برنامه محوری حسینیه جماران نیز صبح روز چهارم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد .
به گفته وی؛ اجرای سرود توسط شاعران در طراز انقلاب اسلامی ، روایت این حماسه توسط راویان و ... از دیگر برنامه های این مراسم خواهد بود.
شایان ذکر است: در این جلسه درخصوص وظایف و تکالیف دستگاه های اجرایی درخصوص تأمین زیرساخت ها و شرایط لازم برای برگزاری مراسم در محل مسجئ شکر بحث و رایزنی شد.

انتهای پیام

نظر شما