شناسهٔ خبر: 53542365 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

مشت حراست پالایشگاه بیدبلند بر صورت خانم کارمند + فیلم

حراست پالایشگاه بیدبلند زیرمجموعه هلدینگ خلیج فارس که قصد استفاده از بیمه خود برای فرد دیگری را داشته زمانی که با مخالفت پرسنل درمانگاه مهرگان روبرو می‌شود با مشت به صورت آن خانم می‌کوبد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، ویدیویی از درمانگاه مهرگان منتشر شده که در آن حراست پالایشگاه بیدبلند بر صورت خانم کارمندی مشت می‌زند.

بیشتر بخوانید

علی عسگری مدیرعامل بزرگترین هلدینگ پتروشیمی ایران شد + سوابق

کانال خبر فوری آورده است؛ ماجرا از این قرار است که آقای ش حراست پالایشگاه بیدبلند زیرمجموعه هلدینگ خلیج فارس که قصد استفاده از بیمه خود برای فرد دیگری را داشته زمانی که با مخالفت پرسنل درمانگاه مهرگان روبرو می‌شود با مشت به صورت آن خانم می‌کوبد. در پی انتشار این ویدیو انتقاداتی به مدیریت علی عسگری به‌ عنوان مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس وارد شده و مخاطبان خواستار رسیدگی به موضوع شدند.

به گزارش ایسکانیوز، سال گذشته عبدالعلی علی عسگری  به عنوان مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس منصوب شد. این گزارش حاکی است؛ علی عسگری جایگزین جعفر ربیعی شده است.

علی عسگری پیش از این سوابقی همچون ریاست سابق رسانه ملی، مشاور در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان مراکز ایرانگردی و جهانگردی را در کارنامه خود داشته است.

ضارب خانم منشی در بهبهان دستگیر شد

علی دهقانی، رئیس کل دادگستری خوزستانگفت: در پی انتشار فیلم درگیری و هتک حرمت بانوی منشی یکی از درمانگاه‌های بهبهان در فضای مجازی، دستور بررسی و پیگیری موضوع سریعا صادر شد.

متهم دستگیر و بازداشت شده است.

با عامل این برخورد نامناسب، در چارچوب قانون برخورد خواهد شد.

فرد هتاک به کادر درمان از کار تعلیق شد/ معرفی فرد متخلف به کمیته رسیدگی به تخلفات بیدبلند خلیج فارس

مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس با ابراز تأسف شدید از هتک حرمت صورت گرفته به یکی از بانوان شاغل در کلینیک پزشکی بهبهان، از تعلیق فرد هتاک خبر داد

انتهای پیام /

برچسب‌ها:

نظر شما