شناسهٔ خبر: 53480830 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

آغاز خیزش گرد و غبار در پایتخت از سه‌شنبه

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی برای وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی کمی ابری همراه با غبار محلی در مناطق پرتردد شهری و افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی کمی ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود که در بعضی ساعات و از بعدازظهر سه شنبه تا چهارشنبه (۲۳ و ۲۴ فروردین) همراه با وزش باد شدید و گردوخاک است.

امروز در ارتفاعات شرقی استان رگبار پراکنده و در مناطق پرتردد شهری غبار محلی مورد انتظار است. از لحاظ دمایی امروز کاهش نسبی دما و از فردا تا چهارشنبه شاهد افزایش دما خواهیم بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه‌های فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی با بیشینه دمای ۲۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا صاف و گاهی وزش باد و در بعد از ظهر وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و طی ‌سه‌شنبه (۲۳ فروردین) صاف وگاهی وزش باد و در بعد از ظهر نیمه ابری و گاهی وزش باد شدید و گرد وخاک با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۸درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما