شناسهٔ خبر: 53477709 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

امیر واحدی:

سربازان نقش بسیار مهمی در تامین امنیت و آرامش کشور دارند

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: سربازان ادامه‌دهندگان راه نام‌آورانی چون شهید صیاد شیرازی هستند و امنیت و آرامش امروز این مرز و بوم به این عزیزان بستگی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، امیر خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش شامگاه یکشنبه با حضور در مراسم ضیافت افطاری کارکنان وظیفه این نیرو ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی به‌خصوص امیر سپهبد شهید «علی صیاد شیرازی» اظهار داشت: امروز شما سربازان رهروان راه کسانی هستید که خالصانه در راه آرمان‌های انقلاب و حفظ ارزش‌های والای نظام جنگیدند؛ کسانی چون سپهبد شهید صیاد شیرازی که خود را سرباز اسلام و انقلاب می‌دانست و در این راه مجاهدت‌های بسیاری کرد.

بیشتر بخوانید:

بومی سازی سامانه‌های پدافندی موجب شکست انحصار ساخت آنها شده است

فرمانده نهاجا افزود: شما نباید از یاد ببرید که ادامه‌دهندگان راه نام‌آورانی چون شهید شیرازی هستید و امنیت و آرامش امروز این مرز و بوم به شما سربازان بستگی دارد.

حجت‌الاسلام سید احمد قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت ماه مبارک رمضان گفت: آنچه خداوند بر ما ارزانی داشته است، جز به سود ما نیست و هیچ‌گاه نمی‌توانیم چیزی را بیابیم که به شر و بدخواهی انسان‌ها آفریده شده باشد؛ مگر اینکه انسان خود به این سو بلغزد و موجبات تباهی خود را فراهم کند. این ماه، ماه مهمانی خداوند و بهره‌مندی از آن یک نعمت الهی است که نصیب بندگان مخلص می‌شود.

وی تصریح کرد: یکی از مزایای خدمت در نظام اسلامی، قرارگیری در مسیر عبودیت است که می‌تواند زمینه‌های حرکت به سمت کمال و سعادت را به ارمغان آورد و چه چیز بهتر از اینکه انسان بتواند زندگی خود را همسو با تعالیم قرآن و عترت پیش ببرد.

نظر شما