شناسهٔ خبر: 53458092 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کشف یک قبضه سلاح جنگی در یک باشگاه ورزشی غیرمجاز

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از شناسایی و پلمپ یک باشگاه ورزشی غیرمجاز خبر داد و گفت: در بازرسی از این باشگاه یک قبضه سلاح جنگی به همراه ۸ عدد فشنگ جنگی، کشف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ نادر مرادی گفت: در اواخر هفته جاری اخباری در خصوص فعالیت غیرقانونی یک باشگاه ورزشی غیرمجاز در شهرک غرب تهران دریافت کردیم که موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد مالک واحد مسکونی مذکور بدون اخذ هیچگونه مجوز از نهاد‌های ذیربط و رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی اقدام به راه اندازی و پذیرش مشتریان می‌نماید.

سرهنگ مرادی با اشاره به انجام هماهنگی‌های قضائی تصریح کرد: سرانجام در صبح روز بیستم فروردین ماه ماموران به آدرس اعلامی اعزام که در بازدید از این مکان یک قبضه سلاح جنگی به همراه ۸ عدد فشنگ که به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و مکان مذکور نیز براساس دستور قضائی پلمپ شد.

معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده اینگونه موارد موضوع را سریعا از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

نظر شما