شناسهٔ خبر: 53445018 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فردا؛ تعیین ظرفیت ایران برای پذیرش مسافران جام جهانی

خبرگزاری صداوسیما

وزیر راه و شهرسازی کشور اعلام کرد: ظرفیت پذیرش مسافران و ابعاد مختلف میزبانی ایران از مسافران جام جهانی قطر همزمان با سفر دو روزه وزیر قطر به کشور مشخص می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، رستم قاسمی در بدو ورود به جزیره کیش، گفت: در دیدار رئیس جمهور کشور از قطر، ابعاد مختلف مشارکت ایران در حوزه‌های سفر‌های دریایی، هوایی و اسکان مسافران مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود: مسافت ۴۰ دقیقه‌ای پرواز از کیش به قطر و زیرساخت‌های مناسب هتلی این جزیره کیش را به یکی از مهمترین نقاطی تبدیل کرده و می‌تواند در میزبانی از مسافران جام جهانی نقش آفرینی کند.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: علاوه بر کیش استان‌های ساحلی و غیر ساحلی ایران هم در میزبانی از مسافران و پشتیبانی از حوزه‌های حمل و نقلی و گردشگری مشارکت خواهند داشت.

رستم قاسمی در خصوص مشارکت شرکت‌های هواپیمایی داخلی هم گفت: در مدت برگزاری جام جهانی قطر پرواز‌های زیادی از مبدا ایران و قطر انجام می‌شود و در کنار آن آسمان کشور هم میزبان پرواز‌های خارجی خواهد بود.

وی افزود: در کنار شرکت‌های هواپیمایی قطری، شرکت‌های هواپیمایی ایرانی هم در حمل و نقل مسافران مشارکت می‌کنند.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: چگونگی و ظرفیت میزبانی کشور از مسافران جام جهانی قطر در سفر دو روزه همتای قطری به جزیره کیش مشخص می‌شود.

<div id="video-display-embed-code_7843945"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3409862/7843945?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما