شناسهٔ خبر: 53417685 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

آیت الله سیداحمد علم‌الهدی:

اساس در روحانیت شهادت است

موج نیوز

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: مردم باید بدانند فدایی اول در عرصه این انقلاب و قربانی نخست در همه عرصه ها روحانیان هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آیت الله سیداحمد علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در سخنانی بیان کرد: شهادت برای روحانیت یک مساله عادی است و اساس در روحانیت شهادت است.

آیت الله علم‌الهدی این سخنان را؛ روز جمعه در آیین تشییع دومین شهید جنایت تروریستی حرم مطهر امام رضا(ع) اظهار کرد وادامه داد: شهادت میراثی است که تبار روحانیت از ائمه معصومین(ع) به ارث برده اند و این میراث برای این تبار ثابت شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: مردم هم باید بدانند فدایی اول در عرصه این انقلاب و قربانی نخست در همه عرصه ها روحانیان هستند و شهادت دومین روحانی جنایت تروریستی حرم مطهر، این واقعیت را کاملا ثابت کرد.

وی همچنین متذکر شد: با این اتفاقات هم دشمن شناسی مردم بالا می رود و تشخیص می دهند که دشمن در دشمنی خود جدی است و باید مقابل دشمن ایستاد و مقاومت کرد.

آیت‌الله علم‌الهدی در خاتمه با تاکید بر مساله شهادت خاطرنشان کرد: شهادت برای روحانیت یک مساله عادی است

شایان ذکر است که: ظهر امروز پیکر شهید دارایی از مهدیه مشهد با حضور گسترده مردم و مسوولان تا حرم مطهر رضوی تشییع شد.

همچنین قرار است پیکر این شهید، در کنار دیگر شهید جنایت تروریستی حرم امام رضا (ع) در صحن جمهوری و در کنار شهدای انفجار تروریستی حرم مطهر رضوی در سال ۷۳ به خاک سپرده شود.

نظر شما