شناسهٔ خبر: 67577301 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی لنگرود خبر داد؛

دستبند قانون بر دستان عامل تیراندازی در لنگرود

رشت - فرمانده انتظامی لنگرود از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی و مجروحیت یک نفر در یکی از محله‌های اطراف شلمان این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ شریف رحیمی با بیان نقش غیرقابل انکار سلاح‌های غیرمجاز در بروز درگیری‌ها و به مخاطره افتادن امنیت روانی شهروندان، اظهار کرد: حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز برابر قانون جرم بوده و پلیس در چارچوب قانون با این مسئله با جدیت برخورد می‌کند.

وی در ادامه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی در یکی از محله‌های اطراف شلمان شهرستان لنگرود، بلافاصله مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با اشاره به اینکه پس از حضور پلیس در مکان اعلامی و بررسی‌های صورت گرفته مشخص، فردی به علت اختلاف با یک نفر دیگر با اسلحه شکاری به سمت وی تیراندازی کرده و پس از مجروحیت این فرد، متواری شده است، افزود: فرد مجروح توسط عوامل عوامل امدادی به بیمارستان منتقل و بستری شد.

این مقام انتظامی از شناسایی و دستگیری متهم و کشف یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز با اقدامات پلیسی صورت گرفته خبر داد و تصریح کرد: عامل تیراندازی که مردی ۳۵ ساله است علت و انگیزه خود از این اقدام را اختلافات شخصی عنوان کرد و پس از تشکیل پرونده به همراه سلاح غیر مجاز کشف شده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ رحیمی در پایان تصریح کرد: هر کس به هر نوع امنیت مردم را خدشه‌دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبرو خواهد شد.

نظر شما