شناسهٔ خبر: 53416869 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

مراسم تشییع پیکر دومین شهید رمضان برگزار شد

مراسم تشییع و وداع با پیکر شهید حجت الاسلام دارایی به سمت حرم مطهر رضوی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراسم تشییع شهید حجت الاسلام دارایی، شهید حادثه  حرم مطهر رضوی با حضور مردم مشهد، زائران و اتباع افغانستانی از محل مهدیه مشهد واقع در خیابان امام رضا(ع) به سمت حرم مطهر رضوی  برگزار شد.

زانران و مجاور مشهدالرضا با سر دادن شهارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس انزجار خود را از استکبار جهانی نشان دادند و حادثه حرم مطهر رضوی و شهید شدن دو روحانی جهادگر حاشیه شهر مشهد را محکوم کردند.
شهادت برای روحانیت یک مساله عادی است
 
آیت الله سیداحمد علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: شهادت برای روحانیت یک مساله عادی است و اساس در روحانیت شهادت است.
 
او در آیین تشیع دومین شهید حرم مطهر امام رضا(ع) گفت: شهادت میراثی است که تبار روحانیت از ائمه معصومین(ع) به ارث برده اند و این میراث برای این تبار ثابت شده است.
 
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مردم هم باید بدانند فدایی اول در عرصه این انقلاب و قربانی نخست در همه عرصه ها روحانیان هستند و شهادت دومین روحانی حادثه حرم مطهر، این واقعیت را کاملا ثابت کرد.
 
آیت الله علم الهدی گفت: با این اتفاقات هم دشمن شناسی مردم بالا می رود و تشخیص می دهند که دشمن در دشمنی خود جدی است و باید مقابل دشمن ایستاد و مقاومت کرد.
 
یک فرد تکفیری روز سه شنبه ۱۶ فروردین در صحن پیامبر اعظم حرم امام رضا (ع) با چاقو به سه روحانی حمله کرد، هر سه روحانی که در این حادثه مورد سوء قصد قرار گرفتند از فعالان و ساکنان حاشیه شهر مشهد بوده اند.
 
در این حمله حجج الاسلام اصلانی و دارایی به شهادت رسیدند، اما حجت الاسلام پاکدامن پس از جراحی در بیمارستان بستری هستند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما