شناسهٔ خبر: 67578582 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

خطاب به دبیرکل حزب الله لبنان؛

پزشکیان: حمایت از مقاومت با قدرت تداوم خواهد داشت

تهران-ایرنا- رئیس جمهور منتخب در پیامی خطاب به دبیرکل حزب الله لبنان با تاکید بر این که حمایت از مقاومت با قدرت تداوم خواهد داشت گفت: جنبش های مقاومت اجازه ادامه سیاست های جنایتکارانه رژیم نامشروع صهیونیستی را نخواهند داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، «مسعود پزشکیان» رئیس جمهور منتخب در پیامی خطاب به دبیرکل حزب الله لبنان نوشت: با سلام و با تشکر فراوان، پیام ارزشمند و محبت‌آمیز جنابعالی در پی انتخاب اینجانب به عنوان رئیس‌جمهوری اسلامی ایران را دریافت کردم.

در ادامه این پیام آمده است: جمهوری اسلامی ایران همواره پشتیبان مقاومت مردم منطقه در مقابل رژیم نامشروع صهیونیستی بوده است. حمایت از مقاومت ریشه در سیاست‌های اصولی نظام جمهوری اسلامی ایران، آرمان‌های امام راحل(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری دام‌ظله العالی داشته و با قدرت تداوم خواهد داشت.

رئیس جمهور منتخب تاکید کرد: اطمینان دارم جنبش‌های مقاومت در منطقه اجازه نخواهند داد این رژیم به سیاست‌های جنگ‌افروزانه و جنایتکارانه خود علیه مردم مظلوم فلسطین و دیگر ملت‌های منطقه ادامه دهد.

پزشکیان در این پیام آورده است: از دعاهای خالصانه جنابعالی برای اینجانب سپاسگزارم و از خداوند متعال برای جنابعالی مزید عزت و سرافرازی، برای مردم لبنان سعادت و پیشرفت و برای مجاهدین قهرمان مقاومت نصرت الهی مسئلت می‌کنم.

نظر شما