شناسهٔ خبر: 53392839 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

با تست منفی کرونا؛ آنچلوتی راهی لندن شد

صاحب‌خبر -
 رئال مادرید چهارشنبه‌شب در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف چلسی خواهد رفت. 
بازیکنان این تیم روز گذشته برای این دیدار راهی لندن شده بودند اما آنچلوتی در این سفر با بازیکنانش همراه نشده بود، چرا که تست کرونای او همچنان مثبت بود و به همین دلیل قرار بود که داویده آنچلوتی، پسر او، هدایت این تیم را برعهده داشته باشد. 
اما رادیو مارکا دقایقی قبل اعلام کرد که تست کرونای آنچلوتی بالاخره پس از چند روز قرنطینه منفی شده و این مربی ایتالیایی برای حضور روی نیمکت تیمش در بازی برابر چلسی راهی لندن شده است. 
سرمربی رئال مادرید هفته گذشته با تست مثبت کرونا روبرو شده و از همان زمان در قرنطینه حضور داشت. او در جریان بازی برابر سلتاویگو نیز به همین دلیل نتوانست روی نیمکت تیمش حضور داشته باشد و پسرش وظیفه هدایت رئال را برعهده داشت. 
 

حالا آنچلوتی با پروازی خصوصی به لندن رفته و آماده است تا در بازی حساس امشب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان روی نیمکت تیمش حضور داشته باشد. 
شاگردان این مربی ایتالیایی در مرحله یک هشتم موفق شدند با پیروزی 1-3 در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو از سد پاری سن ژرمن عبور کنند و به این مرحله راه پیدا کنند. 
رئال مادرید نیز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که آنچلوتی با منفی شدن تست کرونا، مادرید را به مقصد لندن ترک کرده تا در فاصله چند ساعت تا آغاز بازی برابر چلسی در کنار بازیکنانش باشد. 
شاگردان آنچلوتی در حال حاضر با 12 امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونای رده دومی در صدر جدول لالیگا قرار دارند و شانس کسب دوگانه لیگ قهرمانان و لالیگا در فصل جاری را دارند.

نظر شما