شناسهٔ خبر: 53191340 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

سیاست رئال مادرید درباره آینده آنچلوتی مشخص شد

صاحب‌خبر -
شب گذشته یک شکست تحقیرآمیز در کارنامه رئال مادرید به ثبت رسید؛ جایی که شاگردان کارلو آنچلوتی بعد از ارائه یک نمایش فاجعه‌بار و ناامیدکننده با چهار گل برابر رقیب دیرینه خود یعنی بارسلونا شکست خوردند.
رئال به جز چهار گلی که برابر بارسلونا دریافت کرد یک نمایش کاملا خنثی و دور از انتظار را از خود ارائه داد. در واقع تصور می‌شد تیم کارلو آنچلوتی بعد از پیروزی فوق‌العاده برای پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا به شکل متفاوتی در ال‌کلاسیکو ظاهر شود اما لوس بلانکوس هوادارانش را کاملا ناامید کرد.



بعد از این شکست سنگین حالا گمانه زنی‌ها در مورد آینده کارلو آنچلوتی آغاز شده است. رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده‌اند که بعد از نمایش ناامیدکننده رئال مادرید برابر پاری‌سن‌ژرمن در پارک دو پرنس و حالا تحقیر در ال‌کلاسیکو تردیدها از سوی هواداران لوس بلانکوس نسبت به عملکرد کارلو آنچلوتی افزایش یافته است.
با این حال همین گزارش‌ها حاکی از آن است که سیاست رئال مادرید در مورد سرمربی ایتالیایی کاملاً مشخص است و تا زمانی که این باشگاه خطر از دست رفتن قهرمانی لالیگا را احساس نکند هیچ برنامه‌ای برای برکناری آنچلوتی نخواهد داشت و او فعلاً به کارش در پرافتخارترین تیم اروپایی ادامه می‌دهد.

نظر شما