شناسهٔ خبر: 53365230 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مازندران میزبان سه رویداد مهم بین المللی کشتی در فصل بهار

رئیس هیأت کشتی مازندران گفت: در فصل بهار استان مازندران میزبان سه تورتمنت مهم بین المللی در رشته کشتی خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری؛ طی ماه‌های اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۱ سه شهر بهشهر، آمل و تنکابن استان مازندران میزبان سه رویداد مهم کشتی بین‌المللی است، هفدهمین دوره جام بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد روزهای ۱۶ تا ۱۸ اردیبهشت به میزبانی شهرستان بهشهر رده سنی جوانان در سالن شهید هاشمی نژاد، دومین دوره جام بین‌المللی موحد روزهای ۲۰ تا ۲۲ اردیبهشت به میزبانی شهرستان آمل رده سنی نوجوانان در سالن پیامبر اعظم(ص) و چهل و دومین دوره جام بین‌لمللی تختی روزهای ۱۷ تا ۲۰ خرداد به میزبانی شهرستان تنکابن رده سنی بزرگسالان در خانه کشتی برگزار می‌شود.

به همین منظور جلسه هماهنگی این سه رویداد در دفتر حسین بریمانی معاون امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان با حضور ییلاقی معاون امور فرهنگی و جوانان، سرهنگ اسلامی مسؤول بسیج ورزشکاران استان، عسکری محمدیان رئیس هیأت کشتی استان، معافی مسؤول حراست اداره کل، جعفری و رستمیان نایب رئیس و دبیر هیأت کشتی استان، شکوهی و رضایی روسای ادارات ورزش و جوانان تنکابن و بهشهر، یگانه مسؤول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان و دیگر مسؤولان ستادی برگزار شد.

حسین بریمانی معاون امور ورزش با بیان اینکه قطعنا با همکاری و هماهنگی مسؤولان و دیگر دستگاه‌های اجرایی استان، مازندران میزبان شایسته این سه تورنمنت خواهد بود، گفت: حضور تیم‌های قوی و صاحب کشتی سطح کیفی این مسابقات را بالا خواهد برد.

وی با بیان اینکه شرح وظایف و تقسیم کار می‌تواند در برگزاری و شایسته این مسابقات مهم باشد، گفت: کشتی ورزش اول استان مازندران است و همه باید همت کنند تا این این سه رویداد مهم با حضور کشورهای خارجی در شان استان و مردم مازندران برگزار شود.

محمدرضا ییلاقی اشرفی معاون امور فرهنگی و جوانان نیز با اشاره به بحث ترسیم تقویم بین‌المللی ورزش مازندران اظهار کرد: ساری میزبان اکو ۲۰۲۲ است و کمک‌های فرهنگی سازمان جهانی اکو می‌تواند سطح کیفی این تورنمنت را بالا ببرد.

وی با بیان اینکه برای برگزاری این مسابقات دغدغه فرهنگی نداریم و تمام تلاشمان سطح بالا و کیفی این تورنمنت است، افزود: مشاور رسانه‌ای برای جذب اسپانسر و همکاری حامیان مالی این سه رویداد مهم را داشته باشیم.

مهدی معافی مسؤول حراست اداره کل ورزش و جوانان استان نیز بحث امنیت و نظارت این تورنمنت را خواستار شد و گفت: اسامی تیم‌ها، کشتی‌گیران، ورود و خروج تیم‌ها، محل اسکان، سالن مسابقات و شروع و پایان مسابقات، ۱۰ روز قبل از مسابقات مشخص شود.

* مازندران میزبان سه رویداد مهم بین المللی کشتی در فصل بهار خواهد بود

عسکری محمدیان نیز در این خصوص با بیان اینکه طی ماه‌های اخیر مازندران میزبان سه رویداد مهم ورزشی کشتی است، گفت: مسابقات بین المللی شهید هاشمی‌نژاد اردیبهشت ماه در بهشهر، جام بین‌المللی موحد اردیبهشت ماه در آمل و مسابقات جام تختی خرداد ماه در تنکابن برگزار خواهد شد.

محمدیان با اشاره به اینکه برای هفتمین بار است که مازندران میزبان رویداد مهم جام بین‌المللی تختی است، تصریح کرد: در ادوار گذشته پنج دوره مسابقات جام تختی به میزبانی شهرستان ساری و یک دوره در تنکابن و چهل دومین دوره این تورنمنت نیز برای دومین بار خرداد ماه به میزبانی شهرستان تنکابن برگزار می‌شود.

رئیس هیأت کشتی مازندران با بیان اینکه بهترین کشتی‌گیران کشور و حتی کشورهای خارجی در جام بین‌المللی تختی شرکت خواهند کرد، اذعان داشت: مازندران تجربه بسیار خوب در برگزاری جام‌های بین المللی بویژه جام تختی دارد که چندین دوره این مسابقات به میزبانی استان مازندران برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه یقینا با تلاش دیگر ارگان‌ها در برگزاری این سه تورنمنت، همچون دیگر مسابقات بین‌المللی استان مازندران موفق و سربلند خواهد بود، افزود: با توجه به شرایط بد اقتصادی جامعه جا دارد از تلاش‌های رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان برای میزبانی این سه رویداد مهم کشتی تقدیر و تشکر کنم.

وی با بیان اینکه امنیت، اسکان، تغذیه و محل برگزاری مسابقات در اولویت ماست، خاطرنشان کرد: قطعنا برگزاری این سه رویداد مهم کشتی در سه شهرستان استان مازندران در توسعه و شکوفایی کشتی استان تاثیرگذار است.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ح

نظر شما