شناسهٔ خبر: 53353306 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

حمایت رسمی بانک های دولتی و خصوصی از جشنواره کشوری «بانک محبوب من»

سعید اتحادی، دبیر هشتمین دوره جشنواره کشوری «بانک محبوب من» گفت: «جشنواره سالانه بانک محبوب من جشنواره ای مردمی است که با هدف شناخت و معرفی بهترین بانک از دیدگاه مردم به صورت سالانه برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری دیده بان ایران به نقل از روابط عمومی دبیرخانه جشنواره کشوری «بانک محبوب من»، همزمان به آغاز به کار برنامه ­های اجرایی هشتمین دوره این جشنواره، پس از بررسی و مذاکرات مورد نظر، تا ابتدای فروردین ماه 1401، تعداد 6 بانک با حضور رسمی درجشنواره موافقت کردند.

سعید اتحادی، دبیر هشتمین دوره جشنواره کشوری «بانک محبوب من»، در این خصوص گفت: «جشنواره سالانه بانک محبوب من جشنواره ای مردمی است که با هدف شناخت و معرفی بهترین بانک از دیدگاه مردم به صورت سالانه برگزار می شود.

وی در ادامه گفت: «امسال نیز به روال سال های گذشته، پس از اتمام نظرسنجی، گزارش اختصاصی مربوط به هر بانک با توجه به پاسخ شرکت­کنندگان، برای بانک­هایی که به صورت رسمی در جشنواره شرکت کرده اند، ارسال می گردد. این گزارش شامل اطلاعات دموگرافیک شرکت کنندگان، دلایل انتخاب هر بانک از نگاه کاربران، شناسایی کانال­های ارتباطی موثر، بررسی تخصصی عوامل موثر بر رضایت مندی مشتریان بانک، تصویر ذهنی مشتریان نسبت به بانک و ... است. از این رو بانک­ها در تلاش هستند تا با حضور رسمی در این جشنواره، گزارش جامع اختصاصی مربوط به خود را دریافت کرده و بتوانند جایگاه بهتری برای خود از نگاه نگاه مشتریان ایجاد کنند.

اتحادی در همین رابطه افزود: «براساس مذاکرات صورت گرفته، تا انتهای فروردین ماه، 6 بانک کشاورزی،  سپه، قرض الحسنه رسالت، سامان، شهر و گردشگری حضور خود را در این جشنواره اعلام کرده اند. مذاکرات با سایر بانک ها در این رابطه نیز ادامه داشته و پیش بینی می شود دور هشتم جشنواره با حضور بیش از 18 بانک و 200 هزار شرکت کننده، همراه باشد.»

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما