شناسهٔ خبر: 53226532 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امام جمعه موقت مشهد:

ایران بزرگترین گام را برای ظهور برداشته است

امام جمعه موقت مشهد گفت: ایران اسلامی با عدالت خواهی خود بزرگترین گام و اقدام را در طول تاریخ برای ظهور منجی عالم بشریت برداشته است.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام محمدباقر فرزانه در خطبه‌های نماز جمعه امروز مشهد در صحن پیامبر اعظم حرم مطهر رضوی گفت: ایران با انرژی عدالت خواهی خودخستگی ندارد و تا گسترده کردن عدالت در جهان آرام نمی‌گیرد.

امام جمعه مشهد گفت: انتظار برای رسیدن به محبوب و ظهور، امید است و البته امید باید دست یافتنی و همراه با سبب عقلایی باشد و برای رسیدن به آن اسباب فراوانی وجود داشته باشد، نخستین عامل امیدآفرین در حرکت ملت ایران، وعده‌های الهی است و در راهی که ما هستیم همه ذرات آفرینش با ما همراه هستند چرا که ما بر حق هستیم و ما بار‌ها در این مسیر، وعده‌های الهی را مشاهده کرده ایم.

فرزانه، مردمی بودن و رهبری ویژه و الهی در جامعه اسلامی را دومین مایه امید به آینده در کشور عنوان کرد و گفت: نظام اسلامی ما که توانسته است اسلام را در قالب یک نظام اجتماعی شکل دهد امید دیگر جامعه است و این نظام و اسلام توانسته شعله‌های استکبار ستیزی را در جبهه مقاومت اسلامی برافروزد و ایران را در منطقه به قدرت درجه یک سیاسی و نظامی و تاثیر گذار تبدیل کند.

او گفت: غرب بعد از جنگ صلیبی فهمید اگر بخواهد سرور جهان شود باید علم داشته باشد و با ایجاد تفرقه بین مسلمانان بر آنان مسلط شود، اما امروز نظام اسلامی، غرب را ذلیل کرده و غرب اختلاف افکن را با ایجاد اتحاد میان مسلمانان ناکام گذاشته است.

امام جمعه موقت مشهد موفقیت مجاهدان یمنی را از مصادیق پیروزی حق در سنت و قانون الهی حق دانست و گفت: باطل به لحاظ داشته‌های مادی و قدرت سیاسی و علمی هرچه برتر باشد، اما خداوند وعده داده عده کم، اما بر حق بر توان بالای دشمنان پیروز می‌شوند.

نظر شما