شناسهٔ خبر: 53205006 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی مازندران؛

بازگشایی محور‌های هراز و کندوان/ هوای مازندران سرد و بارانی است

تمامی محور‌های مازندران شامل هراز، سوادکوه، کندوان و آزادراه تهران-شمال باز بوده و رفت و آمد در این جاده‌ها جریان دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، تمامی محور‌های استان شامل هراز، سوادکوه، کندوان و آزادراه تهران-شمال امروز چهارشنبه ۳ فروردین باز بوده و رفت و آمد در این جاده‌ها جریان دارد.

محور‌های هراز، کندوان و آزادراه تهران – شمال که به علت بارش شدید برف بسته شده بود با تلاش نیرو‌های راهداری و پلیس راه بازگشایی شدند.

پلیس راه از رانندگانی که قصد تردد در محور‌های کوهستانی را دارند خواست با توجه به بارش برف و باران حتما تجهیزات زمستانه از جمله زنجیرچرخ، چراغ مه شکن و لوازم مورد نیاز به همراه داشته باشند و با پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز، نکات ایمنی را در جاده‌ها رعایت کنند.

 تمامی محورهای شمالی هم اکنون با بارش باران همراه بوده و تردد خودر‌ها هم در  محور‌های کندوان و هراز به صورت نیمه سنگین در جریان است.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: وضعیت جوی مازندران امروز چهارشنبه ۳ فروردین ابری همراه با بارش باران، در ارتفاعات مه آلود با بارش برف و وزش باد، از بعدازظهر با کاهش ناپایداری خواهد بود.

احمد اسدی بیان کرد: آسمان مازندران روز پنجشنبه نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما، از اواخر روز ابری بویژه در نیمه غربی استان با بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.

اسدی افزود: هوای مازندران روز‌های جمعه و شنبه نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده باران و وزش باد خواهد بود.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که چهار جاده چالوس، هراز، سوادکوه و آزاد راه تهران شمال این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما