شناسهٔ خبر: 53203059 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مشکل جدید گلکسی S22 اولترا چیست؟

تعدادی از کاربران گلکسی S22 اولترا اعلام کرده‌اند که GPS گوشی هوشمندشان عمل نمی‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی‌های سری گلکسی S22 سامسونگ از نظر آمار فروش به موفقیت قابل توجهی دست پیدا کردند، اما عرضه این محصولات با موفقیت کامل همراه نبوده است؛ به طوری که گوشی گلکسی S22 دچار مشکل در نرخ نوسازی نمایشگر و سپس بروز نوعی باگ در صفحه‌نمایش شد، البته این دو مشکل با به‌روزرسانی نرم‌افزار برطرف شده است.

اخیراً تعدادی از کاربران گوشی گلکسی S22 اولترا اعلام کرده‌اند که GPS آن به درستی کار نمی‌کند، شماری دیگر از افراد نیز می‌گویند گاهی اوقات پس از راه‌اندازی اولیه گوشی، GPS عمل نمی‌کند یا پس از مدت زمان طولانی عدم استفاده از گوشی، این فناوری از کار می‌افتد و اپلیکیشن‌هایی مانند گوگل مپس خطای "GPS یافت نشد" را نمایش می‌دهد.

تعدادی از کاربران گوشی گلکسی S22 اولترا اعلام کرده‌اند که اقداماتی مانند بازنشانی تنظیمات شبکه و بازنشانی تنظیمات کارخانه نیز مشکل آن‌ها را حل نمی‌کند، البته گاهی اوقات مشکل غیرفعال شدن GPS با ریبوت کردن گوشی برطرف می‌شود. شرکت سامسونگ هنوز به صورت رسمی به مشکل GPS گوشی گلکسی S22 اولترا واکنش نشان نداده است، اما انتظار می‌رود که به زودی مشکل ذکر شده را برطرف کند.

گوشی گلکسی S22 اولترا پرچم‌دار فعلی سامسونگ از سخت‌افزار قدرتمند و طراحی قابل توجهی بهره می‌برد، بروز چنین مشکلاتی در گوشی‌های گران قیمت مانند گلکسی S22 اولترا باعث ناامیدی کاربران می‌شود.

نظر شما