شناسهٔ خبر: 53165914 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

خروج هواپیمای تهران - استانبول از باند فرودگاه امام/ مسافران به هتل منتقل شدند

پرواز ۴۸۰۵ تهران-استانبول شرکت هواپیمایی معراج از باند فرودگاه امام‌خمینی (ره) خارج شد و مسافران در هتل منتظر پرواز بعدی هستند.

صاحب‌خبر -

جواد صالحی مدیرکل دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و امور بین‌الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در گفت و گو با فارس از تهران درباره پرواز هواپیمایی معراج در مسیر تهران- استانبول که ظهر امروز هنگام از زمین برخاستن (تیک اف) دچار نقص فنی شد، اظهار کرد: پرواز ۴۸۰۵ هواپیمایی معراج که قرار بود ظهر امروز تهران را به مقصد استانبول ترک کند که هنگام از زمین برخاستن هواپیما دچار مشکل شده و از باند فرودگاه خارج شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر باند باز و عملیاتی است گفت: تا زمان بازگشایی باند اصلی، یک پرواز قطری مجبور به تغییر مسیر و فرود در فرودگاه مهرآباد تهران شد.

مدیرکل دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و امور بین‌الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) افزود: همه مسافران سالم هستند و به هتل منتقل شدند و هواپیما هم برای بررسی به پارکینگ منتقل شد.

صالحی افزود: تا الان زمان دقیقی برای پرواز جایگزین مشخص نشده است و به محض مشخص شدن اعلام می‌شود.

حسن رضایی فر مدیر کل دفتر بررسی سوانح هواپیمایی در گفت‌وگو با شبکه خبر اظهار کرد: این هواپیما با 260 مسافر و 12 خدمه پروازی شروع به پرواز می‌کند که خلبان متوجه نقص در چرخ‌ها می‌شود که خلبان تصمیم به انصراف از پرواز می‌گیرد.

وی افزود: در حین کاهش سرعت روی باند هواپیما به سمت چپ منحرف می‌شود و هواپیما متوقف می‌شود که تمام مسافران سالم هستند.

انتهای پیام/ز

نظر شما