شناسهٔ خبر: 53163631 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

واریز حقوق بازنشستگان به صورت مرحله‌ای

بر اساس اعلام صندوق بازنشستگی کشوری حقوق اسفند بازنشستگان به موازات تامین اعتبار لازم به صورت مرحله‌ای پرداخت می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، در حالی که یک میلیون و ۶۵۰ هزار بازنشسته از دستگاه‌های مختلف زیر نظر صندوق بازنشستگی قرار دارند و در طول سال حقوق این افراد با تأمین اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه پرداخت می‌شود، در ماه پایانی سال جاری هنوز بخش قابل توجهی از بازنشستگان حقوق خود را دریافت نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

پرداخت وام قرض الحسنه بازنشستگان توسعه یافت

از میان یک میلیون و ۶۵۰ هزار بازنشسته این صندوق، حقوق ۵۰۰ هزار نفر نهایتا تا سقف ۵ میلیون تومان است که حقوق اسفند خود را در ۳ روز گذشته دریافت کرده‌اند اما بقیه این بازنشستگان که حقوقی بالای ۵ میلیون تومان دارند همچنان منتظر واریز هستند. علت عدم واریز بخش عمده‌ این بازنشستگان نیز عدم تأمین اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه اعلام شده است؛ حدود ۹۷ درصد حقوق این افراد باید از طریق سازمان برنامه و بودجه و مابقی از محل سوددهی شرکت‌های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری تأمین شود.

قرار بود تا ساعت ۹ صبح امروز ۲۸ اسفند واریز حقوق این تعداد از بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری انجام شود که فعلا صورت نگرفته است.

بر اساس این گزارش، صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: پرداخت حقوق مرحله نخست، برای بازنشستگانی که حقوق آن‌ها تا ۵ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان بوده، تا ساعت ۱۷ دیروز انجام شد و حقوق سایر بازنشستگان به محض تامین اعتبار لازم پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما