شناسهٔ خبر: 53116498 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فرمانده نیروی هوایی ارتش:

مرزهای جنگ نرم در منازل هر یک از ما است

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: دشمن، مکتب بصیرت افزای ملت ما را که مدافعان حرم را پرورش می‌دهد، هدف گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش، شامگاه سه‌شنبه در مراسم تجلیل از خانواده خلبانان شهیدان فلاحی و حنیفه زاد و گردهمایی کشوری دانشجویان مستقل در مشهد گفت: سرعت حرکت دشمن در جنگ نرم بسیار زیاد، پیشروی او نامحسوس و مرزهای این جنگ در منازل هر یک از ما است.

وی ادامه داد: امروز همه ما تکلیف داریم در راستای جهاد تبیین و  مجاهدت در حوزه‌هایی که دشمن به عنوان آخرین امیدهای خود به آن دلبسته است، فعالیت کنیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) بر شناخت لحظه‍ و حضور به موقع تاکید می کنند، افزود: حضور دشمن شکن مردم در راهپیمایی ۹ دی و  همچنین حضور مقتدرانه مدافعان حرم در  مبارزه با داعش از جمله موارد شناخت لحظه و حضور به موقع است.

وی ادامه داد: باید به مدافعان حرم اقتدا و به مکتبی که در آن تربیت شدند افتخار کنیم. نکته بسیار مهم و درس آموز در این قضیه این است که این تفکر و مکتب زنده است رویش های جدید داریم و مکلف به دفاع از این مکتب هستیم.

امیر سرتیپ واحدی با تاکید بر اینکه دشمن، مکتب ما را که مدافعان حرم را پرورش می‌دهد، هدف گرفته است، اظهار داشت: لحظه شناسی برای ما در عملیات پروازی متفاوت‍تر است و در کسری از ثانیه باید تصمیم بگیریم.

وی یادآور شد: در ماجرای دستگیری ریگی، خلبانان غیور ما در لحظه باید تصمیم می‌گرفتند چگونه هواپیمای مسافربری را مجاب به فرود کنند. در حادثه اخیر تبریز و سقوط هواپیما نیز، ۲ خلبان غیرتمند ما در کسری از ثانیه باید بین جان خود یا مردم تصمیم گرفتند و اینگونه عزت پیدا کردند.

برچسب‌ها:

نظر شما