شناسهٔ خبر: 53115402 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرمانده نیروی هوایی ارتش:

دشمن مکتب بصیرت‌افزای ملت ایران را نشانه گرفته است

امیر سرتیپ واحدی گفت: دشمن، مکتب بصیرت‌افزای ملت ما را که مدافعان حرم را پرورش می‌دهد، هدف گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش، شامگاه سه‌شنبه در مراسم تجلیل از خانواده خلبانان شهیدان «فلاحی» و «حنیفه‌زاد» و گردهمایی کشوری دانشجویان مستقل در مشهد اظهار داشت: سرعت حرکت دشمن در جنگ نرم بسیار زیاد، پیشروی او نامحسوس و مرز‌های این جنگ در منازل هر یک از ما است.

وی ادامه داد: امروز همه ما تکلیف داریم در راستای جهاد تبیین و مجاهدت در حوزه‌هایی که دشمن به عنوان آخرین امید‌های خود به آن دلبسته است، فعالیت کنیم.

فرمانده نهاجا با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی بر شناخت لحظه و حضور به‌موقع تاکید می‌کنند، افزود: حضور دشمن‌شکن مردم در راهپیمایی ۹ دی و همچنین حضور مقتدرانه مدافعان حرم در مبارزه با داعش از جمله موارد شناخت لحظه و حضور به‌موقع است.

امیر واحدی تأکید کرد: باید به مدافعان حرم اقتدا و به مکتبی که در آن تربیت شدند، افتخار کنیم. نکته بسیار مهم و درس‌آموز در این قضیه این است که این تفکر و مکتب زنده است، رویش‌های جدید داریم و مکلف به دفاع از این مکتب هستیم.

وی با تاکید بر اینکه دشمن، مکتب ما را که مدافعان حرم را پرورش می‌دهد، هدف گرفته است، اظهار داشت: لحظه‌شناسی برای ما در عملیات پروازی متفاوت‌تر است و در کسری از ثانیه باید تصمیم بگیریم.

فرمانده نهاجا یادآور شد: در ماجرای دستگیری ریگی، خلبانان غیور ما در لحظه باید تصمیم می‌گرفتند چگونه هواپیمای مسافربری را مجاب به فرود کنند. در حادثه اخیر تبریز و سقوط هواپیما نیز، ۲ خلبان غیرتمند ما در کسری از ثانیه باید بین جان خود یا مردم تصمیم می‌گرفتند و این‌گونه عزت پیدا کردند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما