شناسهٔ خبر: 53079524 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در پاسخ به دانشجو؛

خطیب‌زاده: در دولت سیزدهم هیچ چیزی را معطل مذاکرات نکردیم / مسیر اول ما خنثی سازی و مسیر دوم، رفع تحریم‌هاست

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: هیچ چیز در دولت آیت الله رئیسی معتل گفتگو‌ها در وین نبوده، نیست و نخواهد بود لذا همه برنامه‌ها، اقدامات و طراحی‌ها در وزارتخانه‌ها مختلف مبتنی بر نیاز‌های اولیه مملکت، اقتصاد مقاومتی و تاب‌آوری کشور طراحی شده است.

صاحب‌خبر -

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری امروز و در پاسخ به دانشجو با اشاره به پیگیری دو مسیر در دولت سیزدهم درباره مذاکرات وین و بدعهدی آمریکا و معتل گذاشتن مذاکرات توسط این کشور گفت: مسیر اول مسیر خنثی‌سازی تحریم‌هاست.

وی افزود: هیچ چیز در دولت آیت الله رئیسی معتل گفتگو‌ها در وین نبوده، نیست و نخواهد بود لذا همه برنامه‌ها، اقدامات و طراحی‌ها در وزارتخانه‌ها مختلف مبتنی بر نیاز‌های اولیه مملکت، اقتصاد مقاومتی و تاب‌آوری کشور طراحی شده است.

سخنگوی وزات خارجه گفت: مسیر دومی که پیگیری می‌شود مسیر رفع تحریم‌ها است. مادامی که ما امیدی به این داشته باشیم که حقوق ملت در چهارچوب خطوط قرمز تعیین شده و مصالحی که اندیشیده شده است حفظ خواهد شد در وین هستیم که مسیر رفع تحریم‌ها را به سرانجام درست برسانیم، اما چیزی معطل وین نخواهیم کرد.

 

<div id="video-display-embed-code_1651643" ><script type="text/JavaScript" src="snn.ir/fa/news/play/embed/1001687/1651643?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما