شناسهٔ خبر: 53053218 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

هوای "کنگاور" و "سرپل‌ذهاب" همچنان بحرانی است/ کرمانشاه استاندارد شد

فاطمه کمانی

به گفته سرپرست محیط زیست استان کرمانشاه، بر اساس شاخص لحظه‌ای کیفیت هوا در استان کرمانشاه، امروز (22 اسفند) هوای دو شهر کنگاور و سرپل ذهاب در وضعیت بحران قرار دارد، اما شرایط کرمانشاه استاندارد است.

صاحب‌خبر -

احد جلیلیان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت توده گرد و غبار حاکم بر جو استان و وضعیت ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا، اظهار کرد: در ایستگاه کرمانشاه شاخص 24 ساعته( تا ساعت شش صبح امروز 22 اسفند) عدد 148 و وضعیت نارنجی و هشدار را نشان می‌دهد، اما شاخص لحظه‌‍ای با عدد 94 ببیانگر شرایط زرد و استاندارد است.

وی ادامه داد: در ایستگاه اسلام آبادغرب عدد شاخص 24 ساعته 430 بوده و وضعیت قهوه‌ای و بحران را نشان می‌دهد، به علاوه شاخص لحظه‌ای با عدد 152 بیانگر وضعیت قرمز و هشدار است.

سرپرست محیط زیست استان کرمانشاه با بیان اینکه سرپل ذهاب چه بر اساس شاخص 24 ساعته و چه شاخص لحظه‌ای همچنان عدد 500 را دارد، یادآور شد: وضعیت در سرپل ذهاب بحران و قهوه‌ای است.

جلیلیان خاطرنشان کرد: در ایستگاه قصرشیرین نیز عدد 24 ساعته 500 و بیانگر وضعیت قهوه‌ای و بحران و عدد شاخص لحظه‌ای 320 و بیانگر وضعیت اضطرار است.

وی با بیان اینکه کنگاور هم بر اساس شاخص لحظه‌ای و 24 ساعته با عدد به ترتیب 500 و 494 در وضعیت بحران و قهوه‌ای است، عنوان کرد: در ایستگاه پاوه نیز برای شاخص 24 ساعته با عدد 159 وضعیت هشدار و برای شاخص لحظه ای با عدد 174 نیز وضعیت هشدار را داریم.

انتهای پیام

نظر شما