شناسهٔ خبر: 53046007 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

وزیر کار عنوان کرد؛

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای وزارت کار در مجلس/ نمایشگاه را هر شش ماه یکبار برگزار می‌کنیم

وزیر کار گفت: برگزاریِ نمایشگاه دستاوردهای وزارت کار مصادف با روزهای شلوغ مجلس برای بررسی بودجه ۱۴۰۱ بود و به همین دلیل این نمایشگاه را در مجلس به شکل متفاوتی نیز برگزار خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الله عبدالمکلی (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) در آیین اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای وزارت کار گفت: ما در کنار اقدامات و وظایف جاری تاکید ویژه‌ای بر برنامه‌های راهبردی داریم. همکاران ما در کنار انجام وظایف خود نگاهی هم به بیست سال آینده  و چشم‌انداز ۱۴۲۰ دارند، چراکه معتقدیم اگر گذشتگان بیست سال آینده را می‌دیدند، امروز مسائلی مثل بیکاری، فقر و بحران صندوق‌های بازنشستگی  تا این حد بزرگ نمی‌شد. 

عبدالملکی با اشاره به اهداف برگزاری نمایشگاه شش ماهه گفت: در جریان نمایشگاه، بخش‌های مختلف زیرمجموعه‌ی وزارت کار با هم آشنایی بیشتری پیدا کردند و بین آن‌ها تفاهم‌نامه‌هایی برای همکاری مشترک ایجاد شد. 

وزیر کار با اشاره به نگاه مثبت رئیس‌جمهور نسبت به برگزاری این نمایشگاه گفت: ایشان همواره از ما می‌خواهند تا اقداماتمان را به اطلاع مردم برسانیم و این کار را مصداق جهاد در مقابل دشمنانی می‌دانند که برای ناامیدی مردم میلیاردها دلار سرمایه‌گذاری می‌کنند. 

عبدالملکی با اشاره به اقدامات این وزارتخانه در طول ۱۸۰ روز تاکید کرد: هدف ما این است که بخشی از دستاوردهای همکارانمان را به گوش مردم برسد. در این مسیر ۲۱۴ اقدام موثر برای بهبود رفاه مردم انجام شد. 

وی بیان کرد: این نمایشگاه هر شش ماه یکبار برگزار خواهد شد، این اقدام انگیزه‌ای است برای برنامه‌ریزی بیشتر به منظور افزایشِ دستاوردها و خدمت‌رسانیِ بیشتر به مردم. 

عبدالملکی با اشاره به چهار کلان‌پروژه‌ی وزارت کار گفت: ما روی ۴ عرصه از زندگی مردم کار می‌کنیم؛ در حوزه‌ی کار مردم به موضوع اشتغال، در حوزه‌ی آتیه‌ی مردم به نظام تامین اجتماعی، در حوزه‌ی رفاه مردم به رفع فقر و دادنِ خدمات رفاهی به مردم و در حوزه‌ی اموال مردم به مدیریت شرکت‌ها می‌پردازیم. 

وی گفت: کار اصلیِ وزارت کار در شش ماهه‌ی دوم شورع خواهد شد و ما با انگیزه و تلاش بیشتر عمل خواهیم کرد. 

وزیر تعاون، کار و فاه اجتماعی با بیان اینکه نمایشگاه دستاوردهای وزارت کار در مجلس برگزار خواهد شد، بیان کرد: برگزاریِ این نمایشگاه مصادف با روزهای شلوغ مجلس برای بررسی بودجه ۱۴۰۱ بود و به همین دلیل این نمایشگاه را در مجلس به شکل متفاوتی نیز برگزار خواهیم کرد.

نظر شما