شناسهٔ خبر: 53044889 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرکل تعزیرات استان:

بازرسی تعزیرات قزوین برای ایام نوروز تشدید می‌شود

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین استان گفت: با تخلفاتی نظیر گران‌فروشی و احتکار کالا به ویژه اقلام اساسی و مایحتاج عمومی در نوروز با قاطعیت هرچه بیشتر از گذشته و به فوریت برخورد می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هوشنگ محمدی با اشاره به بازرسی‌های تعزیرات ویژه نوروز گفت: بازرسان این اداره کل همه روزه حتی ایام تعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب حضور مستمر در سطح بازار و مراکز عرضه به ویژه مراکز عرضه کالاهای اساسی دارند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین خاطرنشان کرد: از ظرفیت نیروهای بسیج در کنار بازرسان دستگاه‌هایی مثل جهاد کشاورزی و صنعت معدن و تجارت برای نظارت و کنترل بازار استفاده هستیم.

وی با بیان اینکه بازار اقلام اساسی و کنترل قیمت‌ها در قزوین با جدیت تحت کنترل است و مشکل خاصی وجود ندارد، افزود: فراوانی خوب و قابل اتکایی از حیث وجود کالای اساسی در استان قزوین وجود دارد و برای ایام باقی مانده سال و نوروز ۱۴۰۱ هیچ نگرانی بابت تامین کالاهای مورد نیاز مردم وجود ندارد.

این مسئول اظهار کرد: به مسئولان فروشگاه‌های زنجیره‌ای خصوصا واحدهای عرضه دارای سابقه تاکید شده است و هیچ کالای اساسی از جمله برنج، روغن و شکر را در انبارهای خود نگهداری نکنند و همه این اقلام را در فروشگاه در معرض دید مشتریان قرار دهند و پیش از اتمام موجودی، کالاها را در قفسه‌ها پر کنند.

وی ادامه داد: ازمزایای طرح ویژه نوروزی فوریت در رسیدگی‌ها است و متخلفین در این دوره با تشدید مجازات‌ها روبرو می‌شوند.

محمدی گفت: از ابتدای اجرای طرح تحول تعزیرات حکومتی و تشدید نظارت‌ها در مهر ماه امسال، اداره کل تعزیرات قزوین به هزار و ۱۱۵۰ پرونده تخلف صنفی رسیدگی کرده است.

 

نظر شما